۱۳۹۵ آذر ۵, جمعه

خواسته عباس امیرقلی از فرزندش

#حقوق بشر #ایران - خواسته عباس امیرقلی از فرزندش 



امیر(علی)امیرقلی زندانی سیاسی بند ۸ زندان اوین٫ در روز ۲۵ آبان ماه پس از حمله یکی از عوامل زندان با چاقو به وی و در اعتراض به عدم تفكيك جرايم وعدم رسيدگى به وضعيت زندانيان دست به اعتصاب غذاى تر زد.وی با نوشتن نامه ای در روز اول آذر اعتصاب تر را به اعتصاب خشک تبدیل نمود.
بنا به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام ٫پدر این زندانی سیاسی آقای عباس امیرقلی با نوشتن نامه ای ضمن پشتیبانی و دفاع از آرمان و خواسته وی٫از او می خواهد که اعتصاب خود را بشکند.
متن نامه وی به شرح زیر است:

به نام آن كه آزادي و آزادگي را به ما آموخت.
فرزند در بندم
بر عزم جانانه ات براي آزادي و عدالت درود مي فرستم و از آرمان تو در راه كسب حقوق حقه زندانيان سياسي در خصوص تفكيك از ساير زندانيان دفاع مي كنم. اكنون شش روز است كه براي احقاق حقوق قانوني خود مجبور شده اي كه دست به اعتصاب غذا بزني، كه اين امر به جز آسيب بر جسم و جان تو ثمره ايى ديگر نداشته است، زيرا به خطر افتادن سلامتي هر انساني موجب رنجش مردم آزادىخواه، برابري جو و با وجدان است و در مورد تو اين خطر موجب تگرانى كليه دوستان، آزاديخواهان، هم انديشان و خانواده تو گرديده است. لذا من به نمايندگي از طرف دوستان، آزاديخواهان، فعالين سياسي و خانواده ات كه با من در تماس بوده و پيام آور، پيام آنها براى تو مي باشم ضمن احترام به خواسته قانونى ات از تو ميخواهيم كه براي حفظ سلامتي خودت كه نياز حياتي جامعه مي باشد از تو مي خواهم كه به اعتصاب غذاي خود پايان دهي و ما را از نگراني برهاني و از مسئولان زندان و قوه قضائيه مي خواهيم كه به درخواست قانوني شما احترام گذاشته و نسبت به اجراى قانون اقدام نمايند.

پدرت : عباس اميرقلي


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر