۱۳۹۳ اسفند ۲, شنبه

اعدام جنایتکارانه سامان نسیم و دو زندانی سیاسی دیگر توسط دژخیمان خامنه‌ای





اعدام جنایتکارانه سامان نسیم و دو زندانی سیاسی دیگر توسط دژخیمان خامنه‌ای

رژیم ضدبشری آخوندی بی‌اعتنا به موج فراخوانهای بین‌المللی زندانی سیاسی سامان نسیم و دو زندانی سیاسی دیگر به نامهای حبیب افشاری و علی افشاری را اعدام کرد. سامان نسیم هنگام دستگیری تنها 17سال داشت. بنا‌ به اظهارات وکیل سامان نسیم اجرای حکم اعدام این زندانی سیاسی در حالی است که منابع قضایی و امنیتی حکومت آخوندی سکوت کرده‌اند.
عزیز مژده‌ای وکیل سامان نسیم گفت: با وجود درخواست اعاده دادرسی و رسیدگی مجدد به پرونده منابع امنیتی به خانواده سامان نسیم خبر داده‌اند که بعداً برای تحویل جسد وی اقدام خواهند کرد و آدرسی را برای ارسال وسایل شخصی این زندانی دریافت کرده‌اند.
منابع نزدیک به خانواده‌های علی و حبیب افشاری از زندانیان سیاسی زندان ارومیه که دو روز قبل به همراه سامان نسیم به مکان نامعلومی منتقل شدند، از اعدام این دو برادر زندانی خبر دادند.
اعدام جنایتکارانه سامان نسیم و دو زندانی سیاسی دیگر در شرایطی صورت می‌گیرد که طی روزهای اخیر از اتحادیه اروپا و آمریکا گرفته تا گزارشگران ملل‌متحد و سازمانهای بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر نظیر عفو بین‌الملل به توقف این حکم جنایتکارانه فراخوان داده بودند. رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت نیز برای نجات جان این زندانیان فراخوان داده بود.
اما آخوندهای جنایت‌پیشه به‌دلیل نیاز شدید به اعدام و کشتار این زندانیان را اعدام کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر