۱۳۹۳ اسفند ۹, شنبه

صدور حکم اعدام در ملاء‌عام برای متهمین قتل‌های اخیر جیرفت




صدور حکم اعدام در ملاء‌عام برای متهمین قتل‌های اخیر جیرفت


 رییس کل دادگستری استان کرمان از صدور حکم قصاص(اعدام) متهمین قتل‌های خواهران دوقلو و دختر جوان در شهرستان جیرفت در ملاء‌عام و محل وقوع جرم خبر داد.

 ایسنا؛ یدالله موحد گفت: در بهمن ماه سال جاری دو فقره جنایت هولناک در شهرستان جیرفت رخ داد و این جنایت موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شریف این شهرستان شد.
وی ادامه داد: یکی از این دو فقره جنایت مربوط به قتل فجیع دختری دانش آموز به‌نام «زهرا» بود که فقط هفده سال سن داشت و پس از بازگشت از مدرسه در منزل پدری‌اش توسط فردی با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید.
موحد اظهار کرد: قتل دیگر مربوط به خوهران دوقلو بود که هر دو دانش آموز بوده و یک روز صبح در حالی که مسیر منزل به سمت مدرسه را طی می‌کردند، توسط راننده یک دستگاه وانت پیکان با برنامه ریزی و طراحی قبلی و با سرعت بالا عمداً خودرو را به سمت آنان هدایت و پس از برخورد شدید و صدمات جدی که به آنان وارد شد، هر دو مصدوم شده و جان باختند.
این مقام قضایی استان افزود:در کوتاه‌ترین زمان ممکن متهمان قتل دستگیر و تحقیقات مقدماتی آغاز و نظریه پزشکی قانونی از جهات مختلف اخذ و تحقیقات از گواهان قضیه و بازسازی صحنه قتل انجام شد.
وی گفت: با تلاش شبانه‌روزی بازپرس، این دو پرونده سریعا به دادگاه ارسال و شعبه دوم دادگاه کیفری استان بطور فوق العاده و طبق موازین قانونی دادرسی، محاکمات را کمتر از یک ماه انجام و حکم شرعی و قانونی قصاص علنی در محل وقوع جنایت را برای هر دو قاتل صادر کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر