۱۳۹۳ بهمن ۳۰, پنجشنبه

افزایش موج فشار و بازداشت و بازجویی از بهاییان توسط ماموران امنیتی رژیم




افزایش موج فشار و بازداشت و بازجویی از بهاییان توسط ماموران امنیتی رژیم

  رژیم وحشت زده و در گل مانده از بار حل مشکلات اقتصادی و سیاسی جامعه، از آنجاییکه بحران زا و بحران زی می باشد در موج تازه ای از بازداشتها و بازجویی ها، همچون گذشته برای ایجاد رعب و وحشت، اقدام به بازداشت و دستگیری هموطنان بهایی کرده است. طبق گزارش سایت حکومتی جرس، تنها به فاصله دو روز ماموران امنیتی رژیم در شهرهای تهران و اصفهان اقدام به بازداشت 17 تن از هموطنان بهایی کرده اند. ماموران امنیتی رژیم در شهر تهران با هجوم به منزل ساسان یادگار، احسان یادگار، ارغوان اشراقی و مهرداد فرقانی ضمن تفتیش منزل تمامی کتاب ها، هارد کامپیوتر، موبایل و تبلت ها را ضبط کرده و با حکم قبلی اقدام به بازداشت ۵ تن از این شهروندان بهایی در شهر تهران کرده اند و خانم ارغوان اشراقی به علت عدم حضور در منزل با توجه به اینکه حکم بازداشت وی را نیز داشته اند بازداشت نشده است.
گفته می شود بر اساس اظهار نیروهای امنیتی رژیم همگی بازداشت شدگان در شهر تهران به دادسرای ۳۳ اوین منتقل شده اند و پرونده آنها در ادامه به دادسرای ورامین ارسال خواهد شد.
همچنین شب ۲۸ بهمن ماه نیروهای امنیتی در شهر اصفهان با هجوم به منازل آقایان کاویان دهقان، هوشنگ رحیمی و پیمان عاطفی ضمن تفتیش منازل و ضبط کامپیوتر، موبایل و کتاب ها اقدام به بازداشت ۱۲ تن از این افراد کرده اند و تا این لحظه از محل نگهداری آنان اطلاعی در دست نمی باشد.
اسامی بازداشت شدگان روز ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه به شرح ذیل است: خانم ها الهام کرم پیشه، مونا محرابی و اکبری و آقایان صفا فرقانی و مهرداد فرقانی در شهر تهران و خانم ها نیکا رجبی، مونا اقدسی، شیوا اغصانی و نگار سبحانیان و آقایان کاویدن دهقان، عارف دهقان، شایان کوثر، پیمان عاطفی، کوشا رحیمی و هوشنگ رحیمی در شهر اصفهان بازداشت شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر