۱۳۹۳ بهمن ۳۰, پنجشنبه

اعدام ۵ زندانی در زندانهای مختلف ایران و انتقال ۱۲ زندانی جهت اجرای حکم




اعدام ۵ زندانی در زندانهای مختلف ایران و انتقال ۱۲ زندانی جهت اجرای حکم


 طی روز سه‌شنبه دو زندانی در زندان ایرانشهر و طی روز چهارشنبه ۳ زندانی در زندان رجایی شهر کرج از طریق چوبه دار اعدام شدند. همچنین ۱۲ زندانی در زندانهای مرکزی ارومیه، مرکزی بندرعباس و شهاب کرمان جهت اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل شدند.

صبح سه‌شنبه ۲۸ بهمن ماه دو زندانی با جرایم مربوط به موادمخدر در زندان ایرانشهر از طریق چوبه دار اعدام شدند.
همچنین صبح روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه سه زندانی متهم به قتل عمد در زندان رجایی شهر کرج از طریق چوبه دار اعدام شدند.
یکی از اعدام شدگان یک شهروند افغان بود که از بند اتباع افغانستان در زندان قزلحصار به زندان رجایی شهر کرج منتقل و حکم اعدام در موردش اجرا شد.
دو زندانی دیگر که در زندان رجایی شهر کرج اعدام شدند محمد نادی و مجتبی شکوهی نام داشتند.
همچنین طی روز چهارشنبه ۵ زندانی در زندان شهاب کرمان با اتهامات مربوط به مواد مخدر به سلول انفرادی منتقل شدند تا صبح پنج‌شنبه حکم اعدام در مورد ایشان به اجرا درآید.
این ۵ زندانی حسین عرب، قادر گل تپه، بهروزخدابنده لو، رحمت الله براهویی و عزیزالله براهویی نام داشتند.
در زندان مرکزی بندرعباس نیز یک زندانی متهم به قتل بنام رضا شریفی پس از ۱۱ سال زندان به سلول انفرادی منتقل شد تا صبح پنج‌شنبه حکم اعدام در موردش اجرا شود.
همچنین گزارشات متناقضی از انتقال ۶ زندانی با جرایم امنیتی در زندان مرکزی ارومیه به سلول انفرادی به دست این خبرگزاری رسیده که تنها در مورد سامان نسیم این گزارشات از سوی خانواده این زندانی به تایید رسیده است. این ۶ زندانی عبارتند از سامان نسیم (که هنگام بازداشت زیر سن قانونی داشته است)، یونس آقایات، حبیب‌الله افشاری، علی افشاری، سیروان نژاوی و ابراهیم شاپوری.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر