۱۳۹۵ آبان ۱۸, سه‌شنبه

زندانی سالخورده کاظمینی بروجردی محروم از درمان در زندان اوین

#ایران – #حقوق_بشر-زندانی سالخورده کاظمینی بروجردی محروم از درمان در زندان اوین



 وضعیت جسمی زندانی عقیدتی آقای کاظمینی بروجردی در طی روزهای اخیر رو به وخامت گذاشته است اما دادگاه ویژه روحانیت مانع درمان این زندانی عقیدتی است.
در روزهای شنبه و یکشنبه،۱۵ و ۱۶ آبان ماه  آقای کاظمینی بروجردی در اثر درد شدید استخوان در ناحیه کمر و پاها دو بار به بهداری زندان اوین منتقل شدند. با توجه به عدم وجود امکانات درمانی مناسب در بهداری زندان اوین، بجای درمان جدی وی تنها به تزریق داروی مسکن اکتفا کرده و ایشان را مجددا به سلول خود بازگرداند. بنا به تشخیص پزشک زندان احتمال دارد که ایشان به دیسک کمر مبتلا شده باشد.
 آقای بروجردی که انتقال خود به بهداری داخل زندان را به دلیل ناکارآمد بودن امکانات درمانی نوعی تمسخر عملی می داند، طی نامه ای به دادسرای ویژه روحانیت خواستار بستری شدن در یک بیمارستان مجهز خارج از زندان شده است و آنها را مسئول مستقیم جان خود دانسته است، ولی متاسفانه مسئولین زندان و دادگاه ویژه روحانیت از انتقال وی به بیمارستانهای خارج از زندان خوداری می کنند .
آقای کاظمینی بروجردی مبتلا به بیماریهای  قلبی و تنفسی و پوکی استخوان شدید٫ماههاست از عارضه استخوانی رنج می برد.تاکنون اقدام موثری در رابطه با درمان وی صورت نگرفته است.

 در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر