۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۲, جمعه

بازگرداندن علیرضا گلیپور به زندان با وجود تشنج

#حقوق_بشر #ایران -بازگرداندن علیرضا گلیپور به زندان با وجود تشنج و سنکوپ قلبی و عدم اعزام وی به بیمارستان



مسئولین زندان اوین از اعزام علیرضا گلیپور زندانی سیاسی بند ۷ زندان اوین با شرایط وخیم جسمی به بیمارستان خودداری می‌کنند.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام ؛علیرضا گلیپور روز سه شنبه پس از درد قفسه سینه ؛ سردرد شدید و خونریزی از بینی به بهداری زندان مراجعه می کند. اما با بی تفاوتی و بی عملی مواجه می شود.
وی ساعت ۱۳ بعد از ظهر همان روز دچار حمله قلبی و سپس تشنج شده و بی‌هوش می‌شود. پس از انتقال فوری وی به بیمارستان طالقانی؛پزشک متخصص تشخیص می‌دهد که وی دچار سنکوپ قلبی شده و بایستی سریعا به بیمارستان شهداء تجریش منتقل شود. پزشک متخصص بیمارستان پس از هماهنگی با بیمارستان شهدا تجریش دستور اعزام وی به این بیمارستان را می دهد . در زمانی که این زندانی سیاسی که پیش از این نیز با بیماری سرطان ریه دست به گریبان بوده است؛در انتظار آمبولانس برای انتقال به بیمارستان شهداء تجریش بود که یک ون سیاه از اوین رسیده و وی را علیرغم دستور پزشکان به زندان اوین منتقل می‌کنند. 
در بهداری زندان قرار شد که این زندانی صبح روز چهارشنبه به بیمارستان منتقل شود. اما مسئولین زندان از اعزام وی به بیمارستان جلوگیری کرده و این زندانی را با وضعیت وخیم در شرایط نامساعد بند ۷ زندان اوین نگه داشته اند. 

وی مجددا با وضعیت وخیم توسط زندانیان به بهداری منتقل شده ولی همچنان از اعزام وی به بیمارستان خودداری شده است.
وی هم اکنون با رفلکت خون و خونریزی داخلی مواجه است .

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#اوین #زندان - #بیمارستان 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر