۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۷, چهارشنبه

بلاتکلیفی مجید اسدی و پیام شکیبا در سلولهای انفرادی ۲۰۹ اوین

#حقوق_بشر #ایران - بلاتکلیفی مجید اسدی و پیام شکیبا در سلولهای انفرادی ۲۰۹ اوین 



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام به نقل از هرانا؛ مجید اسدی و پیام شکیبا دو فعال دانشجویی پس از گذشت چند ماه از زمان بازداشت، هم‌چنان در سلول‌های چند نفره بند ۲۰۹ زندان اوین به صورت بلاتکلیف به سر می‌برند. 
آقای اسدی از بیماری التهاب حاد ستون فقرات و دستگاه گوارش و آقای شکیبا نیز از بیماری میگرن و کبد چرب در رنج هستند. در سایه عدم تمدید قرار بازداشت و منقضی شدن قرار پیشین این دو فعال سابق دانشجویی هم اکنون به صورت غیرقانونی در بازداشت به سر می برند.

این دو فعال دانشجویی که بیش از سه ماه از زمان بازداشت آنان می گذرد، هم‌چنان در سلول‌های چند نفره بند ۲۰۹ زندان اوین به صورت بلاتکلیف به سر می‌برند.

 مجید اسدی در تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال گذشته ساعت ۱۰ شب در منزل خانوادگی خود در کرج توسط نیروهای ورارت اطلاعات بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد.نیروهای امنیتی در زمان تلاش برای بازداشت آقای اسدی ضمن توهین به مادر این زندانی، علیرغم بیماری و ضعف جسمی پدر وی که به تازگی عمل پیوند کبد را انجام داده بود با او درگیر شدند و به پای وی آسیب وارد کردند.
آقای اسدی از زمان بازداشت کماکان بصورت بلاتکلیف در بند ۲۰۹ زندان اوین به سر می برد. قرار بازداشت این زندانی که لازم است هر ماه تمدید شود برای سومین ماه کماکان تمدید نشده. از این منظر تداوم بازداشت او امری غیرقانونی است .

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#زندان_اوین #زندان - #انفرادی– #زندانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر