۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۲, جمعه

دعوت به تجمع دکتر محمد ملکی در میدان آزادی

#حقوق_بشر #ایران -تحریم انتخابات قلابی توسط خانواده یکی از اعدام شدگان 




به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام ٬ یکی از خانواده های اعدام شدگان دهه شصت با فرستادن پیامی خطاب به مردم انتخابات را تحریم کرد. متن کامل پیام به شرح زیر است.
من نه میبخشم ونه فراموش میکنم ظلمی که درحق ما شد 

من یکی از خانواده های اعدام شدگان دهه شصت هستم که اعضای خانواده و عزیزانم را افرادی مانند روحانی و رئیسی از ما گرفته‌اند. 
۳۸ سال است که آرام و آسایش از ما گرفته شده و خانمان و هستی مان را برباد داده اند. 
هر زمان که انتخابات می شود یادشان می افتد که سراغ ملت بیایند تا اینطور وانمود کنند که در میان مردم رأی دارند. در حالی که ملت ما اینها را نمی خواهد. ما گفته ایم که ملتی آزاد هستیم. ما یک جمهوری براساس حقوق بنیادین برسمیت شناخته شده بین المللی را میخواهیم نه نظام و حاکمیتی که جان مردمش و ثروتهای ملی اش را به باد فنا می دهد.
من به همراه خانواده ام اعلام می کنم که در این انتخابات شرکت نمی کنیم . من به ادامه شکنجه و زندان رأی نمی دهم. من به ادامه بیکاری و فقر و فساد رأی نمی دهم. من به ادامه دستگیری جوانان و زندانی کردن هزاران هزار ایرانی رأی نمی دهم.

بیایید به جای رأی دادن؛ در روز ۲۹ اردیبهشت ماه؛ با پاسخ مثبت به دعوت دکتر محمد ملکی برای تجمع در میدان آزادی ؛ حرف و خواسته اصلی مان را بزنیم.
من نه میبخشم و نه فراموش میکنم ظلمی که درحق ما شد و توهین بزرگی که با انتخاب رئیسی قاتل فرزندان ما به ما شد.

راحله” ر “ 
اردیبهشت ۹۶

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#اعدام #زندان - #انتخابات– #تحریم - #تجمع  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر