۱۳۹۶ خرداد ۲, سه‌شنبه

هشدار نسبت به مفقود شدن دو زندانی سیاسی پیام شکیبا و مجید اسدی

#حقوق_بشر #ایران -هشدار نسبت به مفقود شدن دو زندانی سیاسی پیام شکیبا و مجید اسدی



از زندانیان سیاسی مجید اسدی و پیام شکیبا پس از ورود به زندان رجایی شهر؛ اطلاعی در دست نیست.
بر اساس گزارشهای دریافتی کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛در حالیکه قریب به سه روز از انتقال زندانیان سیاسی مجید اسدی و پیام شکیبا از بند ۲۰۹ زندان اوین به زندان رجایی شهر(گوهردشت ) می گذرد؛ اطلاعی از آنها در دست نیست.
این در حالیست که برخی از زندانیان ورود آنها را به این زندان دیده اند. بنا به گفته برخی منابع؛ این زندانیان از روز سی و یکم اردیبهشت به 

زندان رجایی شهر انتقال داده شده اند.ولی از آن پس دیگر اطلاعی از آنها در دست نیست و به هیچ یک از بندهای این زندان وارد نشده اند. 

مجید اسدی در تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال گذشته ساعت ۱۰ شب در منزل خانوادگی خود در کرج توسط نیروهای ورارت اطلاعات بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد.نیروهای امنیتی در زمان تلاش برای بازداشت آقای اسدی ضمن توهین به مادر این زندانی، علیرغم بیماری و ضعف جسمی پدر وی که به تازگی عمل پیوند کبد را انجام داده بود با او درگیر شدند و به پای وی آسیب وارد کردند.
آقای اسدی از بیماری التهاب حاد ستون فقرات و دستگاه گوارش رنج می برد.
پیام شکیبا، عضو اسبق انجمن اسلامی دانشگاه زنجان و دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی ؛در تاریخ۳ اسفندماه سال گذشته توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شد. این زندانی از عارضه شدید میگرن در رنج است و بر همین اساس خانواده او در نگرانی از وضعیت سلامت او به سر می برند. آقای شکیبا نیز از بیماری میگرن و کبد چرب در رنج هستند. 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#انتقال #رجایی شهر- #گوهردشت - #مفقود 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر