۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۹, جمعه

بهنام ابراهیم زاده:بازیگران فریبکار مدعی رعایت حقوق بشر بدانند در این مضحکه انتخاباتی شرکت نخواهیم کرد

#حقوق_بشر #ایران -بهنام ابراهیم زاده:بازیگران فریبکار مدعی رعایت حقوق بشر بدانند در این مضحکه انتخاباتی شرکت نخواهیم کرد


استفاده ابزاری از کودکان کار در فیلمهای تبلیغاتی کودکان کار و خیابان رفتاری بی شرمانه و غیر انسانی است.

به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛زندانی سیاسی سابق فعال کارگری و فعال حقوق کودکان ؛بهنام ابراهیم زاده در پیامی اعلام کرد که در مضحکه انتخاباتی شرکت نخواهند کرد.وی در قسمتی از پیام خود به این نکته اشاره می‌کند که :
اگر روحانی و یا اصولگرایان به حقوق ما کارگران ؛معلمان؛زنان باور داشتند عبدی؛آتنا و ارژنگ داوودی ها و دیگر همراهانشان در وضعیت کنونی قرار نداشتند.

بازیگران فریبکار مدعی رعایت حقوق بشر بدانند در این مضحکه انتخاباتی شرکت نخواهیم کرد

قبل از هر چیز بعنوان یکی از مدافعین حقوق کودک و از اعضای جمعیت دفاع از حقوق کودکان کار و خیابان؛ استفاده ابزاری از کودکان کار و خیابان به تصویر کشیدن رنجشان در فیلمهای تبلیغاتی کاندیدها رفتاری بی شرمانه و غیرانسانی است. 
ما بعنوان فعالین حقوق کودک این عمل بی شرمانه را شدیدا محکوم می کنیم. 
این روزها کاندیدها به یاد مصائب زندگی مردم افتاده اند.اما گویا فراموش کرده اند آواری که این روزها بر ما وارد می شود حاصل ۳۸ سال حکومت آنهاست و ما تا نمایش بعدی فراموش می شویم.
اگر روحانی و یا اصولگرایان به حقوق ما کارگران ؛معلمان؛زنان باور داشتند عبدی؛آتنا و ارژنگ داوودی ها و دیگر همراهانشان در وضعیت کنونی قرار نداشتند.
من به خاطر فعالیتهای صنفی و حقوق بشری در حبس و زندان نبودم . مادامی که سایه ظلم و تبعیض و نابرابری بر سر معلم ؛کارگر و زنان سایه انداخته است؛شعار آزادی بیان؛برابری؛رفاه حیله ای برای فریب افکار است.
حکومتی که بر پایه جهل و دروغ و اختلاس و اعدام؛زندان و شلاق و ضد کارگری و معلم و ضد زن و ضد کودک بنیان شده است؛کودکان هر روزه قربانی سیاستهای ضد بشری اختلاس گران و غارتگران می شوند؛ حکومتی که با حقوق اولیه پایه ای مخالف است ؛ حقوق شهروندی را به جرم امنیتی تبدیل کرده است. در این انتخابات من به احترام خون های ریخته شده همه هموطنانم  شاهرخ زمانی‌هاو به احترام اعتصاب غذای آتنا و عبدی ها و هزار و یک دلیل دیگر به حرمت ارزشهای از دست رفته همه انسان ها رأی نمی‌دهم. 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#انتخابات #کودکان - #معلم – #زنان 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر