۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

دعوت گلرخ ایرایی به عدم شرکت مردم در انتخابات

#حقوق_بشر #ایران -  دعوت گلرخ ایرایی به عدم شرکت مردم در انتخابات



در کدام دولت بازداشت و اهانت و اعدام نداشته‌ایم که داد آزادی و امنیت و آرامش جامعه سر می‌دهند
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛روز گذشته زندانی سیاسی بند زنان زندان اوین خانم گلرخ ابراهیمی ایرایی در نامه ای از زندان مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت کرد.
خانم ایرایی ضمن شرحی از تاریخچه به اصطلاح اصلاحات در ایران از زمان رفسنجانی؛خاتمی؛ روحانی به ادامه سرکوب ؛دستگیری و اعدام اشاره کرده و از مردم دعوت کرد که به دلیل نبودن فضای باز سیاسی و تحمیل کاندیدای گزینشی در انتخابات شرکت نکنند و فعالانه تا ایجاد فضایی باز جهن فعالیت آزاد کلیه احزاب در ایرانی آزاد و رها از یوغ استبداد تلاش کنند .
خانم ایرایی در قسمتی از نامه خود می نویسد:

باشد که روزی شاهد حضور احزاب و منتخبی با عقاید و باورهای مختلف در عرصه‌ی انتخابات کشورمان باشیم. تا آن روز به جهت نبود  فضای باز سیاسی و تحمیل کاندیدای گزینشی و ممانعت از حضور احزاب و عدم پاسخگویی به چرایی از میان برداشتن احزاب و گروه‌ها و تا حضور کاندیدایی از تمامی ایدئولوژی‌ها، مذاهب و قومیت‌های ایرانی از شرکت در چنین انتخاباتی که نه حماسه‌ی حضور بلکه نمایش اقتدار تک‌روی، سرکوب و استبداد است و تنها صرف هزینه‌ای جهت عوام‌فریبی ست خودداری نموده و فعالانه تا ایجاد فضایی باز جهت فعالیت آزاد کلیه‌ی احزاب در ایرانی آزاد و رها از یوغ استبداد تلاش خواهیم نمود.

لازم به ذکر است که گلرخ ایرایی پس از نوشتن داستان منتشر نشده ای در باره سنگسار دستگیر و در معرض تهدید به قصاص قرار گرفت. در آخرین دستگیری از زن دانشجوی زندانی ؛همسرش آرش صادقی اقدام به اعتصاب غذای ۷۲ روزه در اعتراض به دستگیری وی کرد .
تمامی این جریانات در دولت به اصطلاح تدبیر و امید روحانی انجام شده است. خانم ایرایی در همین نامه خود در اشاره ای ضمنی به دولت روحانی می نویسد:
در کدام دولت بازداشت و اهانت و اعدام نداشته‌ایم که داد آزادی و امنیت و آرامش جامعه سر می‌دهند

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#انتخابات_۹۶ #زندان - #زن– #اوین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر