۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۶, شنبه

محمد نیکبخت از زندانیان سیاسی آزاد شده به تحریم انتخابات فرامیخواند

#حقوق_بشر #ایران -محمد نیکبخت از زندانیان سیاسی آزاد شده به تحریم انتخابات فرامیخواند



اول:اینجانب یک رای دارم که آنرا به گزینه سرنگونی جمهوری اسلامی میدهم

دوم:حادثه دلخراش معدن در آزاد شهر استان گلستان را به هموطنان خصوصا بازماندگان و خانواده های این کارگران مظلوم تسلیت عرض میکنم .یقینا مسئولیت این حادثه متوجه مدیریت غلط و در کلان آن بی تدبیری و بی لیاقتی حاکمیت است. 

سوم:یکی از راهکارهای وزارت اطلاعات در راستای فشار بر مخالفان حاکمیت تلاش برای قطع ید ایشان از تامین معاش است به گونه ای که مخالفین را روز به روز تهیدست تر کند، مستاصل بسازد و وادار به تمکین کند. این اقدامات در رابطه با اینجانب و بخشی از خانواده ام به اجرا گذاشته شده و این عناصر مزدور تلاش دارند وسایل و امکانات معدنی اینجانب را تصاحب کنند. اعلام میکنم اینجانب اگر مجبور به تکدی گری هم شوم درخواست کمکم از هم وطنان با شعار مرگ بر خامنه ای همراه خواهد بود.

چهارم:در اثر فشارهای تحمیلی از سوی حاکمیت هم اکنون بی خانمان هستم و به یاری خدا چادری در بیابان به پا خواهم کرد و همان چادر پایگاه مقاومت خواهد شد.

پنجم:پس از تحمل هشت سال شکنجه و حبس درون زندانهای رژیم امروز هم زندان و شکنجه و انفرادی را با آغوش باز به جان میخرم و صبورانه روز محاسبه را به نظاره خواهم نشست تا به حساب ددمنشان حاکم رسیدگی و آنچه شایسته ایشان است را به اجرا بگذاریم.

ششم:خانواده اینجانب در نمایش شوراها در شهرستان گلشهر و گلپایگان از هیچ نامزدی حمایت نمیکند حتی اگر از نزدیکان ما باشد و اعتقاد راسخ داریم که جملگی تایید شدگان این نمایش از مزدوران و آدم فروشان اطلاعات هستند.

هفتم:پدر در بستر بیماریست از عموم هموطنان درخواست دعا دارم .این پیر مرد امروز، سالهای جوانی را تحت ستم حاکمان مستبد جمهوری اسلامی درون زندانها گذرانده مبتلا به سرطان شده و در حالی درون خانه در بستر افتاده که پزشکی قانونی تایید کرده تحمل کیفر ندارد و گرنه هم اکنون هم میهمان زندان دژخیمان بود. 

محمد نیکبخت ۱
15 اردیبهشت ۱۳۹۶


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#گلستان– #زندان - #تحریم #اعدام – #انتخابات

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر