۱۳۹۶ تیر ۲۳, جمعه

انتقال ۵ زندانی در ارومیه و بارسیلون خرم آباد در ادامه اعدامهای هفته

 #حقوق_بشر #ایران - انتقال ۵ زندانی در ارومیه و بارسیلون خرم آباد در ادامه اعدامهای هفته



بر اساس اخبار دریافتی کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ صبح امروز جمعه ۲۳ تیر ماه؛ دو زندانی از بند ۱۵زندان دریای ارومیه جهت اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شدند. به خانواده های زندانیان اطلاع داده شده که جهت آخرین دیدار با زندانی مراجعه کنند. اسامی این زندانیان ماشاالله صادقی ،محمدرضا صیاد نوین است که از بند ۱۵ زندان دریای ارومیه منتقل شده اند. اتهام هر دو ایشان مواد مخدر بوده و سابقه قبلی نداشتند.
مسئولین زندان ارومیه جدیدا روز جمعه زندانیان را برای اعدام منتقل می کنند تا از واکنشهای خانواده ها و انعکاس خبر اعدام در رسانه ها جلوگیری کرده باشند.بر اساس گفته منابع مطلع معمولا زندانیان را صبح به قرنطینه منتقل؛ حکم اعدام آنها را نیمه شب ساعت ۱۲ اجرا کرده و سپس پیکرشان را به خانواده ها تحویل می دهند.

همچنین در خبر دیگر از انتقال سه زندانی در زندان بارسیلون خرم آباد به قرنطینه زندان برای اعدام اطلاع یافتیم. این زندانیان روز گذشته پنجشنبه ۲۲ تیر ماه به سلولهای انفرادی منتقل شدند. اتهام همگی این زندانیان مواد مخدر می باشد. 
 بر اساس اخبار رسیده مسئولین قضایی کشور تصمیم گرفته اند که تعداد زیادی از زندانیان محکوم به اعدام را تا ماه محرم اعدام کنند. بر اساس گفته یحیی کمالی پور نماینده جیرفت هم اکنون ۵۳۰۰ زندانی محکوم به اعدام از متهمین مواد مخدر در زندانها در انتظار اعدام هستند. در هفته اخیر بیش از ۵۵ زندانی در زندانهای کشور اعدام شدند و این روند همچنان ادامه دارد.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#زندان #اعدام #ارومیه  #بارسیلون #خرم آباد  #قرنطینه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر