۱۳۹۶ تیر ۲۴, شنبه

گزارشی از وضعیت آرش صادقی

#حقوق_بشر #ایران -لغو قرارهای اعزام وی به بیمارستان 



آرش صادقی که هم اکنون از شدت بیماری وضعیتی مشابه زندانیان آشویتس دارد؛ در بند ۳۵۰ اوین  همچنان از خدمات درمانی و پزشکی مناسب محروم است. 
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ بر اساس گزارشهای مننتشره طی روز های اخیر تمامی اعزام های او به بیمارستان لغو گردیده است.
آرش صادقی به دلیل آسیب شدید جسمی که در دوران اعتصاب و پس از آن به او وارد شده و در سایه عدم رسیدگی درمانی و پزشکی مناسب وخیم تر گردیده مجبور به استفاده دارو های زیادی است. داروهایی که صرفا بصورت موقت اثر دارند زیرا آرش صادقی نیازمند درمان فوری و مناسب پزشکی است. 

داروهایی که مصرف می کند:

پیدروکلاس، بیزاکودیل و منیزیم هیدروکساید برای عدم هضم و دفع زیرا همچنان آرش صادقی قادر به خوردن و هضم غذا های جامد نیست و روزانه یک وعده میتواند غذا بخورد که یک پیاله آب حبوبات یا مقداری آب گوشت است
موتیدون برای زخم معده
پنتومید برای سندرم معده و رفلکس و تهوع 
فمی لاکت برای دفع اختلالات گوارشی چ زخم های گوارشی و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن 
معده و دستگاه گوارش آرش صادقی بشدت آسیب دیده طوری که پزشکان قبلا به او گفته اند که با توجه به آسیبی که معده و دستگاه گوارش دیده تا سالیان متمادی از داروهای دفع و هضم استفاده کند. 
پروپانول که برای آریتمی قلب و تضعیف و تحلیل ماهیچه های قلب استفاده میکند.
ورافین و هپارین که برای غلظت خون بالای آرش صادقی تجویز شده و همچنین آسپرین و گلوپی دوگرال که برای جلوگیری از چسبیدن پلاکت ها به یکدیگر مصرف میکند.
استفاده از اسپری های تنفسی سالبوتامول و بکلومتازون زیرا آرش صادقی پس از دوران اعتصاب غذا دچار عفونت ریه و آسم گردیده است.
مبتلا شدن به عفونت کلیه و مجاری ادراری و مصرف آنتی بیوتیک که در سایه آسیب شدید به معده آرش صادقی نمیتواند آب کافی مصرف کند و همچنین ویتامین های لازم به بدن وی نمیرسد که همین موجب کوچک شدن کلیه راست گردیده است.
وی تا بحال بیش از بیست کیلو کاهش وزن داشته است.اما همچنان با دخالت نهاد های امنیتی و قوه قضاییه از خدمات درمانی محروم مانده است.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#زندان #اوین 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر