۱۳۹۶ تیر ۱۱, یکشنبه

اعدامهای گسترده در زندانهای کشور از هشتم تا یازدهم تیر ماه

# حقوق_بشر #ایران -اعدامهای گسترده در زندانهای کشور از هشتم تا یازدهم تیر ماه



طی روزهای هشتم تا یازدهم تیر ماه حداقل ۴ زندانی در زندانهای مرکزی رشت و اصفهان اعدام و حداقل ۱۵ زندانی دیگر در زندانهای رجایی شهر ؛ مرکزی زاهدان و اصفهان جهت اعدام به سلولهای انفرادی منتقل و در انتظار اعدام هستند.
از روز هشتم تیر ماه ؛ انتقال و اعدام محکومین به اعدام در زندانهای کشور دوباره از سر گرفته شده است.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ ۳ زندانی از متهمین مواد مخدر؛ صلاح الدین پارت و یک زن و مرد دیگر روز ۸ تیر به قرنطینه منتقل و روز ۱۰ تیر ماه اعدام شدند.از مشخصات و هویت دو زندانی دیگر اطلاعی در دست نیست. 
در زندان مرکزی اصفهان روز شنبه دهم تیر ماه سه زندانی از متهمین مواد مخدر به نامهای امید محمدزاده؛ سیدرضا موسوی و امید دیناری به سلولهای انفرادی منتقل و امید دیناری اعدام شد. از وضعیت دو تن دیگر اطلاعی در دست نیست.
همچنین امروز(یکشنبه یازدهم تیر ماه) ۱۱ زندانی در زندان گوهردشت و ۲ زندانی در زندان مرکزی زاهدان؛ برای اجرای حکم اعدام منتقل شده اند. اسامی ۴ نفر از زندانیان منتقل شده در زندان رجایی‌شهر از این قرار است:
علی عباس پور، رضا نیعتی، سیدمحمد سیدعبدالله و عباس یوسفی 
و اسامی زندانیان منتقل شده برای اجرای حکم اعدام در زندان مرکزی زاهدان حسین ریگی و سینا ناروئی می باشد. حسین ریگی 50 ساله بیش از 7 سال است که در زندان بسر می برد.
عباس یوسفی متهم به قتل است که به دلیل عدم وجود دلایل و مدارک کافی با برگزاری مراسم قسامه محکوم به اعدام شده است.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#اعدام #رشت #اصفهان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر