۱۳۹۶ تیر ۲۶, دوشنبه

اعتصاب غذای ده روزه ابراهیم فیروزی

#حقوق_بشر #ایران - اعتراض به صدور احکام ناعادلانه برای نوکیشان مسیحی 



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ زندانی عقیدتی و نوکیش مسیحی ابراهیم فیروزی اعلام کرد که از تاریخ ۲۶ تیر ماه؛ امروز اقدام به اعتصاب غذا خواهد کرد. 
اعتصاب غذای ابراهیم فیروزی در اعتراض به بدرفتاری مسئولین قضایی با نوکیشان مسیحی و مخالفت با در اختیار داشتن کتابهای مذهبی خود و صدور احکام ناعادلانه و سنگین علیه نوکیشان مسیحی می باشد.

گفتنی است که در هفته های اخیر چند تن از کشیشان و نوکیشان مسیحی با حبسهای سنگین محکوم شده اند. یکی از این زندانیان عقیدتی؛ آقای امین افشار نادری در زندان اوین در اعتصاب غذاست و با بی تفاوتی مسئولین مواجه است.

متن نامه:

با توجه به بدرفتاری مسئولین قضایی با نوکیشان مسیحی و مخالفت با در اختیار داشتن کتابهای مذهبی خود و صدور احکام ناعادلانه و سنگین علیه نوکیشان مسیحی به گونه ای که در ماههای اخیر سیستم قضایی ایران ده ها نفر از آنها را بازداشت و به حبسهای طولانی مدت محکوم کرده است لذا اینجانب از تاریخ 26 تیرماه 1396 به مدت 10 روز در حمایت از خواسته های به حق آن عزیزان اعتصاب غذای خود را اعلام میدارم و در نامه مورخه 25 تیرماه 1396 به دادستان تهران در رابطه با این محدودیت ها اعلام کرده ام: حکومت ایران، مسیحی بودن یا نبودن افراد را تعیین یا تأیید نمیکند و این موضوع صرفا در اختیار و صلاحیت کلیسا می باشد. 

ابراهیم فیروزی زندانی عقیدتی زندان رجایی شهر کرج(گوهردشت)

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#زندان #اعتصاب_غذا #نوکیش_مسیحی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر