۱۳۹۶ تیر ۱۳, سه‌شنبه

نگهداری مهدی فراحی شاندیز در سلولهای انفرادی و محرومیت وی از تماس و ملاقات

 #حقوق_بشر #ایران - نگهداری مهدی فراحی شاندیز در سلولهای انفرادی و محرومیت وی از تماس و ملاقات 



زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز از ۱۸ خرداد تاکنون در انفرادی تحت فشار قرار داشته و نگهداری وی در سلول انفرادی بدون زمان پایان است.
به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ آقای فراحی شاندیز در تاریخ ۲۸ خرداد ماه به طور ناگهانی به زندان چوبیندر قزوین منتقل و مدت ده روز در آن زندان در سلول انفرادی بود. وی سپس به حکم شه وردی دادیار زندان مرکزی کرج؛ پس از انتقال به این زندان نیز به سلول انفرادی منتقل و تاکنون محروم از تماس با خانواده و حتی یک ملاقات بوده است. به خانواده این زندانی اعلام شده که مشخص نیست که تا چه تاریخی آقای فراحی در انفرادی باقی می ماند.
نگهداشتن زندانی در سلول انفرادی بدون تاریخ مشخص امری غیرقانونی و برای تحت فشار قرار دادن بیشتر زندانی انجام می شود.

پس از پیگیری خانواده این زندانی مشخص شد که آقای فراحی چند پرونده در دادگاه دارد و هم اکنون در حال گذراندن محکومیت سه سال و نیم یکی از پرونده هاست که توسط قاضی صلواتی صادر شده است.قای فراحی شاندیز به دنبال پرونده سازی های مکرر توسط مسئولان زندان رجایی شهر، هم اکنون دو فقره پرونده مفتوح دیگر نیز در شعبات دوم و چهارم دادگاه انقلاب کرج دارد؛ برای پرونده شعبه دوم ایشان حکم صادر گردیده، اما پرونده مربوط به شعبه چهارم، همچنان بلاتکلیف است و اتهام هر دو پرونده ایشان، توهین به رهبری است.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#کرج #انفرادی #زندان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر