۱۳۹۶ فروردین ۳۰, چهارشنبه

درخواست کمک باتیر شاه محمداف در دومین ماه اعتصاب غذا با صدای خود

#حقوق_بشر #ایران -رئیس زندان می گوید اعتصاب غذای تو هیچ اهمیتی ندارد 


باتیر شاه محمداف زندانی امنیتی تبعه ترکمنستان از بند ۱۰ سالن ۳۴ زندان رجایی شهر از بلاتکلیفی و مشکلاتی که در زندان رجایی شهر روبرو بوده است سخن می گوید.وی پس از انتقال از سالن ۱۲ بند ۴ اعتصابش را شکسته و مجددا در اواسط اسفند ماه اقدام به اعتصاب غذا کرده است. 
به فایلی که با صدای خود این زندانی به دست کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام رسیده است توجه کنید.

به دلیل اعتصاب غذا چندین بار به بیمارستان بیرون منتقل شدم. از زدن سرم خودداری کردم و با برخورد بد مسئولین مواجه شدم. چند ماه است از کلیه خانواده ام بی اطلاع می باشم. حتی اجازه ملاقات با سفیر کشورم را به من نمی دهند. از طرف مسئولین دادستان و وزارت اطلاعات مورد اذیت و آزار هستم. 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر