۱۳۹۶ فروردین ۲۱, دوشنبه

محکومیت کشتار مردم خان شیخون توسط زندانیان سیاسی عقیدتی اهل سنت

#حقوق_بشر #ایران -محکومیت کشتار مردم خان شیخون توسط زندانیان سیاسی عقیدتی اهل سنت 


به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام ٫زندانیان سیاسی عقیدتی اهل سنت در زندان رجایی شهر با نوشتن بیانیه ای کشتار مردم خان شیخون سوریه با سلاح شیمیایی را محکوم کردند.

محکومیت کشتار مردم خان شیخون سوریه با بکار گیری سلاح شیمیایی توسط رژیم جنایتکار بشار اسد از طرف  زندانیان  سیاسی عقیدتی اهل سنت زندان رجایی شهر کرج

خبر کشتار زنان و کودکان بی دفاع خان شیخون سوریه که در هنگام خواب با بکار گیری  سلاحهای شیمیایی توسط رژیم مجرم و جنایتکار بشار اسد وحامیان آنها از ایران و روسیه و آمریکا قلبهایمان را جریحه دار ومتالم ساخت  و این صفحه تازه ای از جنایت تروریسم دولتی رژیم نامشروع بشار اسد و تروریسم بین المللی آمریکا و روسیه  نیست. بلکه ادامه جنایتها و کشتارهای 7ساله مردم سوریه است که حاضر نیستند به دیکتاتوری که نمیخواهند بله بگویند و ادامه تاریخ پر از خون ریزی و قتل و کشتار این نظام جنایتکار میباشد.
 بنابرین ما زندانیان عقیدتی سیاسی اهل سنت زندان رجایی شهر کرج این جنایات را محکوم و با مردم  آزادیخواه مبارز و مقاوم سوریه همدردی و نسبت به شهید شدن و از دست دادن عزیزاتشان مراتب تسلیت و تعزیه خود را اعلام میداریم  و صبر و ایستادگی انها را میستاییم و آرزوی تحقق خواسته های مشروع و به ثمر رسیدن انقلابشان را داریم.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر