۱۳۹۶ اردیبهشت ۸, جمعه

ایجاد ناامنی برای جان زندانی سیاسی ارژنگ داوودی بوسیله رئیس زندان زابل

#حقوق_بشر #ایران -ضرب و شتم نوجوانان زندانی توسط افراد شرور با حمایت مسئولین زندان زابل



بر اساس گزارشهای رسیده به کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ مسئولین زندان زابل اقدام به وارد کردن تعدادی از عوامل زندانی خود به بند باصطلاح کانون اصلاح و تربیت زابل کرده اند. این زندانیان شرور دست پرورده رئیس زندان اقدام به ضرب و شتم و تهدید زندان کردند.
حضور این زندانیان شرور در بند باصطلاح کانون اصلاح و تربیت زابل؛ موجب ایجاد نا امنی برای جان زندانیان از جمله زندانی سیاسی ارژنگ داودی است و خطر تعرض به هر بهانه ای به این زندانی سیاسی در این زندان وجود دارد.
به گزارشی کوتاه از استفاده مسئولین زندان زابل از افراد شرور برای سرکوب زندانیان و ضرب و شتم نوجوانان زندانی توسط این افراد با حمایت دست اندرکاران زندان زابل ؛که به دست کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام رسیده است ؛توجه کنید.
روز پنجشنبه 7 اردیبهشت یکی از افراد شرور که جدیدا به بند باصطلاح کانون اصلاح و تربیت نوجوانان زندان مرکزی زابل وارد کرده اند،‌ اقدام به ضرب و شتم یکی از نوجوانان زندانی ضعیف نمود تا بدینوسیله از سایر زندانیان زهر چشم گرفته و آنان را مرعوب کند. این فرد شرور که به گفته زندانیان؛ پرونده های جنایی مختلفی نیز دارد؛ گفته است همسایه یکی از عوامل زندان بنام میری است و در توجیه ادامه شرارتش در زندان نیز از حمایت های این افراد برخوردار هست. بطوریکه همین امروز که یکی از زندانیان را به شکل وحشیانه ای مورد تعرض قرار داده نهایتا زندانی مورد نظر مجرم شناخته شده و از طرف دست اندرکاران زندان نیز مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و از ناحیه چشم مصدوم گردیده است.
قابل ذکر است که زندانی سیاسی ارژنگ داودی نیز در همین بند محبوس و در تبعید است و بدلیل حضور چنین افراد شرور و حمایت شده از طرف سرکردگان زندان هیچ تضمین امنیت جانی ندارد و هر لحظه ممکن است توسط همین افراد مورد تعرض جدی قرار بگیرد. 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#زابل – #زندان - #ناامنی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر