۱۳۹۶ اردیبهشت ۹, شنبه

انتقال بیش از ده زندانی به سلولهای انفرادی در حمله گارد زندان جهت اعدام

#حقوق_بشر #ایران -انتقال بیش از ده زندانی به سلولهای انفرادی در حمله گارد زندان جهت اعدام


  بیش از ده زندانی محکوم به اعدام با یورش به بندهای زندان گوهردشت و ایجاد رعب و وحشت به سلولهای انفرادی منتقل شدند.

بر اساس گزارشهای رسیده به کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام :صبح امروز شنبه ۹ اردیبهشت رئیس حفاظت اطلاعات زندان یوسف مردی؛سرگرد زلفعلی رئیس گارد و نیروی انتظامی زندان  ؛ مسئول بند ده و یکی از پاسدار بندها در یک حمله وحشیانه به بند ۱۰ زندان رجایی شهر و با ایجاد فضای رعب و وحشت اقدام به حمله به سلولهای زندانیان کرده و به بهانه بازرسی جهت کشف گوشی و وسایل ممنوعه دیگر ؛ تعدادی از زندانیان را به سلولهای انفرادی منتقل کردند. این یورش وحشیانه بدلیل ترس از اعتراض و شورش زندانیان هنگام انتقال زندانیان محکوم به اعدام انجام شد. 
همزمان تعدادی دیگر از مامورین و گارد زندان به بند ۶ زندان گوهردشت یورش برده و چند زندانی را به سلولهای انفرادی منتقل کردند. 
لازم به ذکر است که مسئولین زندان از ترس درگیری صبح اول وقت و بطور غافلگیرانه به بندهای ۱۰ و ۶ و ۲ گوهردشت ریخته و حدود ۱۰ - ۱۵ زندانی محکوم به اعدام را به سلولهای انفرادی منتقل کردند. 
 محمود بیات؛ جبار ملاهاشمی ؛ محمدباقر عظیمی از بند ده؛ محمد جگرکی ؛ شایان شاددل ؛ مازیار علایی بخش ؛ علی مالکی ؛ محرم عبدی از بند ۲ دارالقرآن ؛ مجید آقارحیمی از بند یک و مهدی رشیدیان از بند ۴ جزو منتقل شدگان جهت اعدام می باشند. این زندانیان محکوم به قصاص هستند. 
همه منتقل شدگان برای اعدام جوان هستند. 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution
#اعدام – #زندان - #رجایی_شهر– #انفرادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر