۱۳۹۶ فروردین ۱۶, چهارشنبه

حمایت از آزادی رسول حردانی و شهرام پورمنصوری با اعتصاب غذا

#حقوق_بشر #ایران -اعتصاب غذای2 روزه زندانی عقیدتی ابراهیم فیروزی



ابراهیم فیروزی در حمایت از آزادی رسول حردانی و شهرام پورمنصوری اعتصاب غذا کرد.
بر اساس گزارشهای رسیده به کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام٫نوکیش مسیحی و زندانی سیاسی عقیدتی ابراهیم فیروزی در اعتراض به عدم آزادی دو تن از هم بندان خود دست به اعتصاب غذا زد.اعتصاب غذای دو روزه وی از امروز ۱۵ فروردین آغاز می شود.شروع این اعتصاب غذا با نامه ای از جانب آقای فیروزی اعلام شد.

اینجانب ابراهیم فیروزی زندانی عقیدتی،‌حقیقت مظالمی که در حق زندانیان رسول حردانی و شهرام پورمنصوری، از سوی حکومت ایران شده است را تایید کرده و بر اساس تعالیم دینی ام از این زندانیان مظلوم حمایت میکنم زیرا انجیل می گوید: یکی از فقهای یهود از مسیح پرسید بالاترین حکم خدا چیست و مسیح فرمود خداوند را محبت نا و همسایه خود را مثل نفس خود دوست بدار. فقیه پرسید همسایه من کیست؟ پاسخ عیسای مسیح این بود که هر کس که به کمکی نیاز دارد که در توان تواست همسایه تو می باشد.
بدین وسیله از سایر مسیحیان نیز درخواست دارم برای آزادی این زندانیان که بیش از چندین سال از تمام محکومیت قانونی شان می گذرد اما حکومت آزادشان نکرده است با الهام از حکایت سامری نیکو دعا کنند.
ضمنا روز پنجشنبه و جمعه به تاریخ 17 و 18 فروردین 96 در اعتراض به ادامه شکنجه ها و رفتارهای غیر انسانی نسبت به این عزیزان در اعتصاب غذا خواهم بود.

زندانی عقیدتی ابراهیم فیروزی
زندان رجایی شهر کرج
۱۵فروردین۱۳۹۶

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر