۱۳۹۶ اردیبهشت ۲, شنبه

بیانیه مادران داغدیده اهل سنت در تحریم انتخابات نمایشی و قلابی


#حقوق_بشر #ایران -انتخابات حکومتی را تحریم کنیم فریب این آدمکشان حرفه ای را نخوریم




جمعی از مادران داغدیده اهل سنت که فرزندانشان در زندان های ایران بی گناه کشته شدند؛ در بیانیه ای در خصوص انتخابات که به دست ارگان حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام رسیده است؛ چنین می نویسند؛

انتخابات حکومتی را تحریم کنیم فریب این آدمکشان حرفه ای را نخوریم
ما جمعی از مادران و خانواده های داغدیده جوانان اهل سنت هستیم که فرزندانمان توسط این حکومت ظالم و غدار به ناحق اعدام شده اند. برای آنها پرونده سازی کرده و تعدادی از آنها را در زندانها نگه داشته و تعدادی دیگر را به چوبه های دار سپردند. 
این ظالمین غدار حالا که موعد انتخابات قلابیشان فرا رسیده، به فكر مردم افتاده اند.ما از پیر و جوان طی نزدیک به 40 سال گذشته در این دولتهایی که آمده و رفته اند بجز فشار و تبعیض و زندان و شکنجه چیزی بیشتر نصیبمان نشده است. پسران٫همسران و برادران ما را کشتند. فرزندانمان را بی پدر کردند و حالا برای انتخاباتشان از ما رای می خواهند. 
ای خدای کعبه تو را شاهد می گیریم که این حکومت از اساس بر باطل بنا شده است. آنها نزدیک به چهل سال است که جوانان ایران را یک روز به بهانه ارتداد و یک روز به اتهام قاچاق و یک روز به بهانه دزدی می کشند و دست می برند. اما خدایا تو شاهدی که این اوصاف همه شایسته خودشان است. 
آیا در حکومتی که بر اعدام و زندان بچه های بی گناه ما بنا شده است؛انتخابات و رأی دادن معنی دارد؟
بارها همین ها به ما و عزیزانمان که هم اکنون در خاک سرد و سیاه آرمیده اند؛وعده های دروغین برای توقف این حکمهای ظالمانه دادند.اما باز آنان را به دار کشیدند.
آی مردم شریف ایران 
گول این دغل دزدان را نخورید و از هر طریق که شده به اعتراض علیه این حکومت بپردازید و خواستار آزادی زندانیان بی گناه شوید. 
نگذارید بیش از این جوانان ما را اعدام کنند. ما بایستی علیه این تبعیض و نابرابری و اعدام جوانانمان با هم متحد شویم و یک صدا فریاد کنیم. 
روشن است که هیچ یک از آحاد ملت ایران؛در این انتخابات فریبکارانه شرکت نخواهد کرد. شرکت ما در انتخابات کسانی که دست شان به خون فرزندانمان آلوده است؛تأیید استمرار همان جنایت های بی رحمانه است. این انتخابات از طرف مردم ایران تحریم است.
گول فریب این روباه صفتان را نخوریم . 

مادران داغدیده اهل سنت 
اردیبهشت ۹۶

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر