۱۳۹۶ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

جراحت شدید عباس یوسفی از ناحیه قلب پس از ضرب و جرح با دستور مدیر داخلی زندان

#حقوق_بشر #ایران - امیریان دستور داد با تیزی بکشیدشان من جوابگوی خانواده شان هستم 



زندانی زندان رجایی شهر عباس یوسفی با جراحت شدید و زخم ناشی از چاقو در ناحیه قلب هم اکنون در وضعیت وخیم در بیمارستان بستری بوده و با مرگ روبرو است.
بر اساس گزارشهای دریافتی کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام ؛این جراحت زمانی رخ داد که عباس یوسفی و چند تن دیگر از زندانیان از طرف رئیس بند یک زندان گوهردشت مورد فحاشی قرار گرفته و با وی درگیر شدند. بدنبال این ماجرا داریوش امیریان مدیر داخلی زندان به عوامل زندانی خود دستور داد که آنها بزنید با تیزی بکشیدشان من جوابگوی خانواده های آنها هستم.
پس از این ضرب و جرح شدید عباس یوسفی؛بهروز حسینی ؛داریوش سلطان آبادی و امید مراد به بیمارستان منتقل شدند. بر اساس گزارشهای رسیده عباس یوسفی از ناحیه قلب زخم شدیدی برداشته و وضعیت وخیمی دارد. بهروز حسینی؛ داریوش سلطان آبادی و امید مراد نیز زخمی بوده در بیمارستان بستری هستند. بقیه زندانیان معترض به بند ۵ سوییت تنبیهی منتقل شدند.
گزارشهای دیگری حاکی از این است که تعدادی از زندانیان منتقل شده و تنبیهی هم اکنون در اعتصاب غذا هستند.
لازم به ذکر است که داریوش امیریان از عوامل اصلی فروش و توزیع مواد مخدر در زندان و عامل اصلی درگیری های خونین در زندان گوهردشت است.گفته می شود وی بازنشسته شده و قرار است فرد دیگری که او نیز پرونده ای سیاه داشته و وحشی تر از امیریان است ؛به منصب مدیر داخلی زندان منصوب شود. 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر