۱۳۹۶ اردیبهشت ۳, یکشنبه

تحریم انتخابات علیرضا گلیپور از زندان اوین


#حقوق_بشر #ایران - تحریم انتخابات علیرضا گلیپور از زندان اوین 



بر اساس گزارشهای رسیده به کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛زندانی سیاسی زندان اوین علیرضا گلیپور با نوشتن نامه ای مردم ایران را به شرکت نکردن و تحریم انتخابات فراخواند. وی در قسمتی از نامه اش می نویسد:

بیش از ۳۷ سال ظلم و ستم و ریاکاری و من نمی دانم چگونه گروهی یا طیفی روی آن را دارند که مردم را به شرکت در انتخابات و جذب رأی برای کاندیدای شان دعوت کنند. 

مردم عزیز ایران 

عاجزانه از شما تقاضا دارم قدر شخصیت حقیقی و حقوقی خود را بدانید و فریب تبلیغات و فریبکاری های این ددمنشان و ریاکاران را نخورید. بدانید که فقط شما می توانید از حق خود دفاع کنید.به جای حضور در صندوق رأی که بارها ثابت شده از پیش تعیین شده؛سکوتتان را بشکنید و فریاد آزادی سر بدهید و عدالت و آزادی بیان و اندیشه را انتخاب کنید. 
چندین سال بود بر سر اعدامهای دهه شصت و شکنجه زندانیان سیاسی نقل قول ها بود.با انتشار فایل صوتی آقای منتظری و افشای دستور قتل عام زندانیان سیاسی که افرادی مانند وزیر دادگستری همین دولت در آن جلسه حضور داشتند بازتابش چه شد؟ 
افشای حساب های بانکی قوه قضاییه و سودهای حاصله از آن بازتابش چه بود؟
افشای رانت خواری ها ؛اختلاس ها ؛حقوقهای نجومی‌؛املاک شهرداری ؛ ماجرای پلاسکو؛ مرگ هاشمی؛ ماجرای گورخوابهای بهشت زهرا؛ تجاوز به زنان و دختران توسط مأموران به بهانه بدحجابی ؛ کودکان کار و زنان بی سرپرست و بدسرپرست؛وضعیت بیکاری در جامعه ؛نرخ تورم و رکود؛بیکاری جوانان ؛ ضرب و شتم زندانیان سیاسی ؛خفقان نخبگان علمی و فعالان مدنی و حقوق بشری؛ اینها برای عدم درایت و مدیریت یک ملت توسط حاکمان دلیلی قانع کننده نیست؟
در سال ۵۷ قشری توانستند با وعده آوردن پول نفت بر سفره ؛تفکیک اراضی برای کشاورزان آنها را جذب کنند که هیچ یک اجرا نشد . این روزه ۹۰ درصد قشر بیکار جامعه طبق آمار رسمی دارای مدرک لیسانس هستند .امروز هر فردی در جامعه دیگر فریب دروغ پردازی اینها را نمی خورد و مردم فهیم هستند و در مورد مسائل سیاسی و مدنی پیرامون خود نگرش و حرفی برای گفتن دارند . آن روزها برای مردم حکومت نظامی می گذاشتند . امروزه خفقان سیاسی؛ فیلترینگ ؛ فضای امنیتی ؛بازداشتهای مکرر خبرنگاران و فعالان سیاسی که همه آنها از جنس آدم ربایی انجام می شود و با ضرب و شتم و زندانی کردن سعی در پوشاندن حقیقت دارند .
 آقایی که امروز دم از اعتدال می زند مگر خودش بیش از ۲۵ سال بر منصب شورای عالی امنیت ملی ننشسته فقط توانسته بند ششم اصل ۲۲ و  اصل ۳۹ قانون اساسی را اجرا کند که همه اش سخن از آزادی بیان انسانی و حقوق شهروندی و کرامت انسانی می زند که امروز شعارهای دروغین آزادی و حقوق شهروندی می دهد؟ 

مردم خوب ایران فعالان سیاسی مدنی و حقوق بشری 

زندانیان سیاسی به خاطر حرف دل شما در زندان به سر می برند و تا پای جان برای رسیدن مردم کشورشان به ایرانی آزاد و عاری از ظلم و ستم ایستاده اند و منتظر حضور و حماسه و فریاد آزادی خواهی شما در مقابل ظالمان این حکومت و ساختن آینده ای روشن هستند.  

به امید ایرانی آزاد
 علیرضا گلیپور 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر