۱۳۹۶ اردیبهشت ۴, دوشنبه

برای محسن بابایی؛فرج الله حاتمی و همراهانشان که در سحرگاه شوم ۳۰ فروردین اعدام شدند

 #حقوق_بشر #ایران -مزدوران کور خواندند تهدید و ارعاب فعالین سیاسی و حقوق بشری راه به جایی نخواهد برد



از زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز که هم اکنون در بند ده زندان رجایی شهر زندانی است؛نامه ای به دست نه به زندان نه به اعدام رسیده است. این نامه پس از گرامی داشت و یاد محسن بابایی و چند زندانی اعدام شده دیگر که در هفته اخیر در زندان رجایی شهر در یک قتل سیستماتیک حکومتی کشته شدند؛ پرداخته و در خصوص تهدیدات اطلاعات می نویسد:
به وزارت اطلاعات و مزدوران کرایه ای باید گفت که فعالان سیاسی و حقوق بشری برای هیچ فعالیتی از شما و مزدورانتان ؛از شما آدمکشان وحشی ولایت فقیه اجازه نمی گیرند. 

متن نامه زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز:

برای محسن بابایی؛فرج الله حاتمی و همراهانشان که در سحرگاه شوم ۳۰ فروردین اعدام شدند
مزدوران کور خواندند تهدید و ارعاب فعالین سیاسی و حقوق بشری راه به جایی نخواهد برد

سحرگاه چهارشنبه ۳۰ فروردین ۹۶ در اوج قساوت و بی رحمی بار دیگر زندانیان رجایی شهر به دست جلادان و آدم کشان رژیم آخوندی اعدام شدند. فرج الله حاتمی ؛عیسی ابراهیمی؛محسن بابایی؛ سعید رشتی و حسن جوادی به همراه تعدادی دیگر از زندانیان توسط رژیم منحوس اسلامی قصاص و اعدام شدند. 
محسن بابایی با وجود اینکه مرتکب قتل ناخواسته شده بود اما او یک زندانی عادی نبود .
او جوانی ۲۹ ساله ؛پرشور ؛عدالتخواه ؛انسان دوست به تمام معنا؛ یار زندانیان سیاسی در زندان بود . عشق به کار سیاسی حقوق بشری او را به زندانیان سیاسی چون شاهرخ زمانی فقید ؛ارژنگ داوودی؛ بهنام ابراهیم زاده سه تن از چهره های برجسته شناخته شده سیاسی حقوق بشری نزدیک کرده بود. محسن همواره به طرق مختلف زندانیان سیاسی حقوق بشری را مورد حمایت خود قرار می داد. 
سالها هم بندی و هم اتاقی بودن در کنار بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری حقوق بشری و استفاده از تجربه های فعالیتهای بهنام او را به یک زندانی معترض به حاکمیت و یک انسان دوست عاشق کار سیاسی حقوق بشری تبدیل کرده بود. او همچون زندانیان سیاسی در مقابل مسئولان و زندانبانان می ایستاد و مقاومت می کرد . او همچنین در افشای مسئولین فرهنگی از جمله معینیان نقش به سزایی داشت. حاصل این همراهی و هم صدایی با زندانیان سیاسی ؛از محسن نوشته ها و گفته هایی در محکومیت اعدام همبندیانش خصوصا زندانیانی چون فرزاد تقوی میرمحمد موسوی و حادثه پلاسکو و مرگ دلخراش آتش نشان ها به جای مانده است. 
بهنام ابراهیم زاده توانست در طول این سالها تمام تجربیات سیاسی و کاری فعالیت خود را نه تنها در اختیار محسن بلکه در اختیار تمامی زندانیانی که شم سیاسی اعتراضی دارند؛ انتقال بدهد و آنها را به مسائل سیاسی و حق و حقوق خود آگاه کند.
اعدام محسن بابایی؛فرج الله حاتمی و همراهانشان با وجود تمام تلاش رژیم ضد بشری ولایت فقیه برای سانسور و مسکوت ماندن آن مثل همه اعدامهای قبلی از دید چشم زندانیان سیاسی و حقوق بشری پنهان نماند و به شدت رسانه ای شد و خشم مزدوران حکومتی را برانگیخت. از همان لحظه انتقال محسن و دیگر زندانیان به سلول انفرادی برای اجرای قصاص و اعدام ؛بهنام با هماهنگی و اجازه خانواده  محسن از هیچ تلاشی برای توقف اجرای حکم و به تأخیر انداختن حکم محسن دریغ نکرد. 
او با دوستانش در خارج از زندان با خانواده محسن حتی شاکی وی و دیگر زندانیان در ارتباط بودند. برای جلب رضایت شاکی لحظه ای آرام نگرفتند و ننشستند. خانواده محسن حتی عکسهایی را از فرزندشان در اختیار فعالان رسانه ای و حقوق بشری قرار دادند. 
اکنون با اعدام این چند زندانی و محسن بابایی افراد اجیر شده از طرف وزارت اطلاعات ؛تعدادی از فعالین  سیاسی و حقوق بشری و زندانی سیاسی بهنام ابراهیم زاده را تهدید کردند و خط و نشان کشیدند که نباید اعدام محسن را رسانه ای میکردید. به وزارت اطلاعات و مزدوران کرایه ای باید گفت که فعالان سیاسی و حقوق بشری برای هیچ فعالیتی از شما و مزدورانتان ؛از شما آدمکشان وحشی ولایت فقیه اجازه نمی گیرند. 
آنها فعالیتهای حقوق بشری و بشردوستانه خود را با وجود تهدید فشار و ارعاب شما آدمکشان ولایت فقیه با قدرت تمام ادامه خواهند داد و در دفاع از انسان و علیه اعدام لحظه ای کوتاه نخواهند نشست. همچنانکه ارژنگ داوودی ؛شاهرخ زمانی؛ بهنام ابراهیم زاده با وجود تهدید و ارعاب؛ تحت فشار بودن در زندان اوین قبل و بعد از ماجرای ۲۸ فروردین ۹۳ در حمله گارد وحشی به بند ۳۵۰ اوین لحظه ای دست از فعالیت سیاسی و حقوق بشری نکشیدند. 
فرجام سخن اینکه اعدام این جوانان لکه ننگی بر پیشانی رژیم منحوس آخوندی و تجلی چهره شنیع جمهوری اسلامی که مدعی رعایت الفبای حقوق بشری اسلامی است. 
مرگ محسن بابایی؛ فرج الله حاتمی و همراهانشان به خانواده هایشان به همه کسانی که در این چند روز با اطلاع رسانی برای توقف اعدام این جوانان لحظه ای آرام ننشستند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند ؛به همه انسانهای که قلبشان برای آزادی و انسانیت و حقوق بشر می تپد ؛تسلیت می گوییم. 
با امید به لغو اعدام و قصاص و قوانین ضدبشری اسلامی که هیچ انسانی با قوانین متحجرانه جانش را از دست ندهد.

مرگ بر رژیم ضد بشری آخوندی 
زنده باد آزادی 

مهدی فراحی شاندیز
زندانی سیاسی از زندان جهنمی رجایی شهر 
اردیبهشت ماه ۹۶ 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر