۱۳۹۶ اردیبهشت ۳, یکشنبه

بیانیه جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی اعدام شده ۴آبان ۱۳۹۲ در تحریم انتخابات قلابی

#حقوق_بشر #ایران - بیانیه جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی اعدام شده ۴آبان ۱۳۹۲ در تحریم انتخابات قلابی



بر اساس بیانیه ای که به دست کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام رسیده؛جمعی از خانواده های داغدار زندانیان سیاسی بلوچ که در تاریخ ۴ آبان ۱۳۹۲ با پرونده سازی و به ناحق در دادگاههای چند دقیقه ای اعدام شدند؛ با نوشتن بیانیه ای انتخابات آتی را تحریم کردند.
این خانواده ها در بیانیه خود اعلام کردند که  به کسانی که دستشان به خون جوانان این مرزو بوم آلوده است ؛اما امروزه دم از آزادی و انسانیت می زنند  و هر روز با عوض کردن رنگ عمامه هایشان سعی در فریب مردم دارند رأی نداده انتخاباتشان را تحریم می کنند.

بسم الله الرحمن الرحیم 
در این چهار دهه سهم اهل سنت مظلوم و ملت بلوچ چیزی جز تحقیر ، توهین و اعدام نبوده است و هر بار فرزندان اهل سنت در دادگاههای تفتیش عقاید توسط آخوندهای قرون وسطایی به جرم های ناکرده محکوم به مرگ بوده و هستند. آخوندها با عوض کردن رنگ عمامه هایشان سعی در فریب مردم و جلب آرای من و تو دارند تا برویم و بازیگر نمایشهای به ظاهر آزادی آنها باشیم .
جالب اینکه من و تو اهل سنت حق کاندید شدن نداریم اما حق رأی داریم و آزادیم!
و جالبتر اینکه کاندیدای اصلی؛ ظالمانی هستند که امروز دم از آزادی و انسانیت میزنند؛ ولی دستشان به خون هزاران جوان این مرزوبوم آلوده است و سابقه ی طولایی در نسل کشی بی امان فرزندان اهل سنت دارند. 
آزادی بیان و اندیشه حق ماست اما هر بار چون لب به سخن گشودیم قلم هایمان را شکستید و پاشنه ی پا را محکم بر دهانمان کوبیدید.
چگونه دم از آزادی میزنید ؛در حالیکه بسیارند جوانانی که بخاطر عقیده ای متفاوت از شما در کنج زندانها افتاده اند؟
هنوز از یاد نبرده ایم اعدام های دسته جمعی فرزندانمان را !
از یاد نمیبریم یورش سحرگاه ۴آبان تان به زندان مرکزی زاهدان و اعدام دسته جمعی شانزده جوان این سرزمین را به جرمی ناکرده!
چشمان معصوم عبدالوهاب ریگی ؛مهرالله ریگی ،حبیب الله ریگی، سلمان میایی و ایوب بهرامزهی که تنها جرمشان دفاع از آزادی بیان و اندیشه بود و با طنابهای دارتان فریاد آزادی خواهی آنان و امثال ایشان را خفه نمودید. ظالم از اساس نظامش باطل است و در صف ظالم ؛سیاهی لشکر شدن حماقت است .
اینک ما خانواده های شهدای۴آبان۱۳۹۲؛ملت مظلوم بلوچ و اهل سنت را به عدم شرکت در این نمایش فرامیخوانیم. چرا که رفتنمان پای صندوقهای رأی نمایشی بیش نیست و هیچ اثری در بهبود وضعیت اهل سنت و بلوچ نخواهد داشت.

جمعی از خانواده های شهدای ۴آبان ۱۳۹۲
اردیبهشت ۹۶     

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر