۱۳۹۶ مرداد ۱۱, چهارشنبه

ممنوع الملاقات شدن زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر

#حقوق_بشر #ایران -ممنوع الملاقات شدن  زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر



زندانیان سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر (گوهردشت) ممنوع الملاقات شدند.

 به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام ٬صبح امروز چهاشنبه 11 مرداد ماه ۹۶ خانواده های زندانیان سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج برای ملاقات  به این زندان مراجعه کردند. مسولین زندان به آنان گفتند ملاقات نیست. 
این زندانیان طی یک یورش وحشیانه در روز یکشنبه 8 مرداد به سالن 10 بند 4 بطور اجباری منتقل شده اند. این زندانیان هم اکنون هیچ ارتباطی با خانواده های خود ندارند و در اعتراض به جابجایی خودسرانه اقدام به اعتصاب غذا نموده اند.
ماموران و مسئولین زندان در هراس از اعتراضات خانواده های زندانیان در مقابل زندان ٬ سریع خانواده ها را برگشت داده و به آنان گفته اند که توقفی نکنند چرا که هیچ ملاقاتی وجود ندارد‍.

لازم به یادآوری است که روز هشتم مردادماه جاری تمامی زندانیان سیاسی وعقیدتی سالن بند چهار سالن دوازده زندان رجایی شهر با ضرب وشتم به سالن ده منتقل شدند.
این بند مجهز به دوربین مداربسته و سیستم شنود می باشد.به دنبال مقاومت زندانیان سیاسی این زندانیان توسط مسئولین زندان و نیروهای امنیتی به شدت مورد ضرب وشتم قرار گرفتند. این انتقال به طرز وحشیانه ای انجام شده است. نیروهای گارد همه ظروف و فلاسکهای بیماران راشکسته و درب یخچالها را کنده اند. در مجموع علاوه بر ضرب و شتم٬ لوازم شخصی زندانیان در جریان این انتقال و ضرب و شتم صدمه بسیار دیده است. این ضرب و شتم توسط نیروهای گارد در حضور قبادی مدیر داخلی زندان و یوسف مردی رئیس حفاظت زندان انجام شد.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#رجایی_شهر#گوهردشت #ممنوع_الملاقات

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر