۱۳۹۶ مرداد ۱۱, چهارشنبه

داد دل همه مادران سرزمینم از قدم خیر فرامرزی مادر شهرام احمدی

#حقوق_بشر #ایران - نامه مادر شهرام احمدی در سالگرد پرواز فرزندش



سال گذشته در روز ۱۲ مرداد ماه؛ شهرام احمدی همراه با ۲۴ زندانی سیاسی عقیدتی اهل سنت دیگر در زندان رجایی شهر اعدام شدند.
 مادر زنده یاد شهرام احمدی زندانی سیاسی عقیدتی اهل سنت در سالگرد پرواز فرزندش نامه ای نوشت. خانم قدم خیر فرامرزی در نامه خود می نویسد:

سلام برتوعزیز مادر شهرامم یک سال ازآزادی و عروج روح پاکت گذشت. مبارکت باشد جان مادر.
رخت زیباییست لباس شهادت. شهرام جان دراین یک سال که نبودی همه چیز آرام بود. جرم وجنایت ریشه کن شد و امنیت برسر کشور سایه افکند. هرچه باشد تو امنیت ملی را به خطر انداخته بودی. خدا می داندا گراعدام نشده بودی تجاوز به دختران خردسال یا بی عفت کردن پسران در کلاسهای قران یا شاید قتل و خونریزی مجلس را هم به پای تو و دوستانت می نوشتند. مثل همه جرم هایی که به پای شما نوشتند و شما در آن زمان در زندان بودید؟؟                                                                                                                                                                                   
شهرام جان از کداغ داغ دلم برایت بگویم. داغ آخرین بوسه یا داغ تن رنجورت که زیر شکنجه و ضربات باتوم قبل از اعدام سیاه و کبود شده بود. یا از داغ ندیدن لبخند زیبایت که پشت کفن پنهان کرده بودی یا از داغ اینکه بعد از گذشت یک سال طی تماس تلفنی ما را از آمدن به بهشت زهرا در سالگردت قدغن کردند. 
عزیز مادر داغ دل زیاد است و وقت کوتاه. سرم را بالا می گیرم و افتخار می کنم که فرزندانم بخاطر دفاع از عقیده و شرافت و انسانیت از جانشان گذشتند. حرفایم داد دل همه مادران سرزمینم است که در سوگ هزاران شهرام نشسته اند. همچون مادر ریحانه جباری که ریحانه باغش را چیدند و یا سایر مادران .
عزیز مادر به آرزوی روزی که در دادگاه عدل الهی میان ما و آنها قضاوت شود و به امید اینکه روزی بیاید که دیگر اعدام شدن جوانان و به سوگ نشستن مادران میهنم را نبینم.                                                                                                                         
در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#شهرام احمدی #اعدام #سالگرد  #اهل_سنت         

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر