۱۳۹۶ شهریور ۴, شنبه

شهین مهین فر به زندانیان سیاسی اعتصابی:تمنای شکستن این اعتصاب را دارم

#حقوق_بشر #ایران - شهین مهین فر به زندانیان سیاسی اعتصابی:تمنای شکستن این اعتصاب را دارم



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ به نقل از فیس خانم شهین مهین فر؛ مادر جانباخته راه آزادی امیرارشد تاجمیر در یادداشتی رو به زندانیان سیاسی اعتصابی در زندان رجایی شهر خواهان شکستن اعتصاب غذا پس از ۲۷ روز  شد .
خانم شهین مهین فر می نویسد:
من مادر دلسوخته . از همه ی شما تقاضا می کنم
اعتصاب غذای تان را بشکنید.
خانواده نگران و مضطرب اند

برای پسر مبارزم . امیر ارشد تاج میر
نه . یک تن . که بیش از 20 تن / تبدار مستاصل و بی گناه
در زندانی به بزرگی دردهای نا گفته ی آزادیخواهان وطن
در برزخ تاریک آینده ی مبهمشان . محبوسند
ای وای . می پوسند و کسی فریاد رس نیست .
سرزمینم ایران . مهربانانش را . گم کرده است .
دلم آتش می گیرد . در گوشه ای عده ای کثیر می میرند از درد بی نوایی
و در گوشه ای دیگر . تعدادی می ترکند از زیادی نعمت باد آورده.
بخت برگشتگانی شریف . 27 روز است . دست به اعتصاب غذا زده اند
تا شاید . فریاد بی گناهی شان و ظلم و تحقیری که می بینند
به گوشهای کر برسد . اما در سرزمین من . مهر و مردانگی وانسانیت . مرده
هیچکس . فریاد رس نیست.
درد بزرگیست . وقتی ملتی خود را به خواب می زنند .
من شهین مهین فر مادر مبارز امیر ارشد تاج میر
از همه ی مبارزانی که در زندان گوهر دشت کرج
دست به اعتصاب غذا زده اند . تمنای شکستن این اعتصاب را دارم
می دانم . نه تنها دردهای شان . درمان نمی شود
که درد های بیشمار دیگر . زندگی را برای شان . مرگ می کند.
فقط کافیست . نگاهی به روزگار جوان بی گناه . آرش صادقی بیاندازیم
فرزندان و برادران رشید و مبارزم
سعید شیرزاد .ابوالقاسم فولادوند . سعید ماسوری . خالد حردانی . ابراهیم فیروزی
پیام شکیبا . مجید اسدی . رضا شهابی .حمید بابایی .پیروز منصوری . حسن صادقی
رضا اکبری منفرد . محمد بنازاده .امیر خیزی . شاهین ذوقی تبار . امیر قاضیانی
حمزه ی سوار . جعفر اقدامی . محمد نظری . لقمان مرادی . زانیار مرادی و
و هوشنگ رضایی
من مادر دلسوخته . از همه ی شما تقاضا می کنم
اعتصاب غذای تان را بشکنید.
خانواده نگران و مضطربند.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#رجایی_شهر #زندان #اعتصاب_غذا #سلول_انفرادی  #گوهردشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر