۱۳۹۶ شهریور ۲, پنجشنبه

ضعف و بیماری شدید اعتصاب کنندگان رجایی شهر

#حقوق_بشر #ایران - ضعف و بیماری شدید اعتصاب کنندگان رجایی شهر 



اعتصاب غذای بیش از بیست زندانی سیاسی رجایی شهر همچنان ادامه دارد.
بر اساس آخرین گزارشهای رسیده از منابع نزدیک به زندانیان به کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ ۵۳ زندانی سیاسی سالن ۱۰ زندان رجایی شهر در همان وضعیت سابق قرار دارند. بیش از بیست زندانی سیاسی اعتصاب کننده؛ پس از ۲۵ روز همچنان بر اعتصاب غذای اعتراضی خود پافشاری کرده و تا رسیدن به خواسته خود مبنی بر بازگشت به سالن قبلی و خروج از این سالن به اعتصاب خود ادامه می دهند.
وضعیت اعتصاب غذا کنندگان بسیار بد و نامناسب می باشد. به هیچ عنوان پزشکان برای معاینه آنها وارد بند نمی شوند و هیچ زندانی نیز به بهداری منتقل نمی شود. بر اساس گفته خانواده هارشدت ضعف در اعتصاب غذا کنندگان به حدی است که یکی از زندانیان در حال اعتصاب در سالن ملاقات که هوای گرم و خفقان آوری دارد؛ بشدت می لرزید.
زندانیانی هم که در اعتصاب نیستند وضعیت جسمی خوبی ندارند. غذاهای زندان بسیار بی کیفیت و غیرقابل استفاده است. زندانیان فروشگاه ندارند. کتاب و تلویزیون وجود ندارد. اتاقها بشدت ایزوله و پنجره ها جوشکاری شده و زندانیان نفس نمی توانند بکشند و اتاقها تهویه ندارند. تلفن در سالن وجود ندارد و خانواده مستمر در استرس کامل هستند و نمی دانند که عزیزانشان در چه شرایطی بوده و از آنها بی خبر هستند. تنها ارتباط زندانیان با خانواده تنها زمان کوتاه ملاقات است.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#رجایی_شهر #زندان #اعتصاب_غذا #سلول_انفرادی #کرج

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر