۱۳۹۶ شهریور ۱, چهارشنبه

حمایت مهدی فراحی شاندیز از زندانیان سیاسی اعتصابی با سه روز اعتصاب غذا

#حقوق_بشر #ایران - حمایت مهدی فراحی شاندیز از زندانیان سیاسی اعتصابی  با سه روز اعتصاب غذا



مهدی فراحی شاندیز در حمایت از زندانیان سیاسی اعتصابی رجایی شهر پس از انتقال به سلول انفرادی به مدت سه روز اعتصاب غذا کرد.
بر اساس گزارشهای رسیده از منابع مطلع به کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ در هفته گذشته زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز پس از یک درگیری با مسئولین زندان از بند شش به سلول انفرادی زندان مرکزی کرج منتقل و اعلام کرد که در حمایت از زندانیان سیاسی اعتصابی زندان رجایی شهر اعتصاب غذای سه روزه می کند. 
آقای مهدی فراحی شاندیز هم اکنون پس از اعتصاب غذای سه روزه؛ از انفرادی به بند هشت این زندان منتقل شد. 
گفتنی است که آقای مهدی فراحی شاندیز پس از پرونده سازی و دادگاه مجدد به زندان مرکزی کرج(ندامتگاه کرج) منتقل شده است.
آقای فراحی در ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ از سالن ۱۲رجایی شهر به زندان چوبیندر قزوین فرستاده شد.  وی در تیرماه امسال پس از محاکمه توسط فردی به نام شهروی قاضی شعبه ۷ اجرای احکام دادگاه انقلاب کرج به زندان مرکزی کرج (ندامتگاه کرج) منتقل شد . 
آقای مهدی فراحی هنگامیکه در ۱۹ تیر ۹۶؛ بریف قضایی خود را دید متوجه شد سه و نیم سال دیگر به محکومیتهای گذشته وی اضافه شده و با اقدامات شهروی بایستی تا ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ در زندان به سر ببرد. مقامات قضایی کرج حتی حکم را به صورت رسمی به وی ابلاغ نکرده اند تا بتواند اعتراض کند. 
این زندانی سیاسی در حمایت از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر؛ همبندیان سابق خود که هم اکنون بیست و چهار روز است در اعتصاب غذای اعتراضی به سر می برند؛ اقدام به اعتصاب غذای سه روزه کرد.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
#رجایی_شهر #زندان #اعتصاب_غذا #سلول_انفرادی #کرج

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر