۱۳۹۵ آذر ۲۷, شنبه

شهین مهین فر برای آرش صادقی در پنجاه و پنجمین روز اعتصاب غذا

#حقوق بشر #ایران -شهین مهین فر برای آرش در پنجاه و پنجمین روز اعتصاب غذا




شب یلدا و آرشم که بی گناه و بی پناه دارد می میرد

هفت سالست شبهایم یلداست .و در انتظار صبح شیرین آزادی .

باز هم سر می کنم . این طولانی ترین تاریکی را

با امید به روشنای صبحی دلنشین .

در سفره ام . از شب چره های قدیم خبری نیست

تنهایی بیشتر حال می دهد در سرمای بی کسی

وقتی کودکان کار و فرزندان بی گناه و بی پناه وطنم

با پای برهنه . سر پناهی برای گرم شدن و آغوشی برای مهربانی و نوازش ندارند

آی مردم .شکم خالی . دلها را خالی می کند از عشق

و من یلدای سرد و بی عشق را دوست ندارم . .

حرامم باد آجیل مشکل گشا . که مشکلی حل نمی کند

حرامم باد هندوانه ی آبدار و قرمز . که سر زمینم در بی آبی می میرد

حرامم باد دانه های سرخ انار

که بیادم می آورد سرخی خون بی گناهان کشته در راه آزادی وطن را

و حرامم باد یلدا و خنده های دور همی . وقتی آرشم . گلرخم .نرگسم

علی شریعتی ام . زینب جلالیان به نابینایی رسیده ام .ئاسو رستمی ام

امید علی شناسم و آتنای دایمی ام و هزاران هزار

مبارز سربلند دیگرم

در زندانهای مخوف جمهوری اسلامی . دور از خانواده . داد رسی ندارند ؟

شب یلدا . فریادم را در نامه ای می نویسم و برای خدا پست می کنم . .

شاید کاوه ای آنرا بخواند. . در نامه ام می نویسم ::آرشم نمیر . زنده بمان .

زنده بمان برای گلرخ . برای دل رنجه ی من مادر

و برای میلیونها انسان آزاده ای که دوستت دارند

بگذار من بجای تو بمیرم . جوان شیر دلم . ایران به تو نیازمند است

به شهامتت . به پایداری و استقامتت . به غیرتت . به انساندوستی و ایراندوستی ات

و به عشق پاکت به گلرخ

زنده بمان . شیر مردم .

قلبم برای تو . خون رگانم برای تو و جانم برای تو پسرم

زنده بمان


در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید
telegram.me/NoToPrisonNoToExecution


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر