۱۳۹۵ آذر ۱۶, سه‌شنبه

انتقال مهدی فراحی به انفرادی و تهدید زندانیان سیاسی سالن ۱۲رجایی شهر به مرگ

#حقوق بشر #ایران -انتقال مهدی فراحی به انفرادی و تهدید زندانیان سیاسی سالن ۱۲رجایی شهر به مرگ



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام ٫روز ۱۵ آذر ماه مامورین زندان رجایی شهر اقدام به انتقال اجباری همراه با ضرب وشتم مهدی فراحی شاندیز به دادگاه کردند.این زندانی سیاسی در همان ساعات اولیه اعلام کرد که در این دادگاه شرکت نمی کند و علت عدم شرکت خود را چنین اعلام کرد که اولا -این دادگاه وجاهت قانونی ندارد. در ثانی -من وکیل ندارم و ثالثا -در قوه قضاییه ای که رییسش لاریجانی با هزاران میلیارد اختلاس باشد حاضر نمی شوم. 
ساعت ۱۲ ظهر مامورین گارد زندان به سالن ۱۲ رجایی شهر حمله کرده و شجاعی و یوسف مردی رییس حفاظت زندان با خشونت و کشان کشان وی را به دادگاه بردند. مهدی فراحی شاندیز زیر کتک و انتقال اجباری شعار مرگ خامنه ای و مرگ بر اصل ولایت فقیه می داد. صحنه به قدری ضدانسانی بود که بقیه زندانیان سیاسی این سالن نیز با وی همصدا شده و شروع به شعار دادن کردند.
در این زمان شجاعی و یوسف مردی رئیس حفاظت زندان زندانیان را تهدید به مرگ کرده و گفتند سالن ده را ببینید! به دستور خامنه ای همه سنی ها قتل عام شدند. نوبت شما هم می رسد .با دستور خامنه ای خودم قول می دهم چارپایه همه شما را می زنم و اشاره می کرد سالن ده سنیها را خالی نگه داشتیم که درس عبرت برای شما باشد.
زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز پس از دادگاه به بند بازگردانده نشد و به صورت تنبیهی به انفرادی منتقل شد.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر