۱۳۹۵ دی ۷, سه‌شنبه

ادامه تهدید و شکنجه زندانی سیاسی ئاسو رستمی در زندان

#حقوق بشر #ایران -ادامه تهدید و شکنجه زندانی سیاسی ئاسو رستمی در زندان 



به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام ٫پس از بازداشت مجدد این زندانی سیاسی و تبعید وی به زندان رجایی شهر٫تهدید و شکنجه ها بر علیه این زندانی سیاسی که از بیماریهای متعددی از جمله نارسایی شدید ریوی٫خونریزی ریوی به هنگام تنفس عمیق٫انحراف بطن چپ٫وجود عفونت با سطح بالای ریوی و ... رنج می برد٬همچنان ادامه دارد.
در تاریخ ۷ دی ماه ۱۳۹۵ ئاسو رستمی به دفتر حفاظت اطلاعات زندان احضار و توسط عوامل اطلاعات و مامورین امنیتی سپاه این زندانی را مورد تهدید جانی و تحقیر قرار گرفت.
طبق خبرهای رسیده این زندانی چنان مورد ضرب و شتم قرار گرفت که لباسهایش پاره شده و از ناحیه داخلی دچار خونریزی گردید.
مامورین امنیتی به جای انتقال وی به بهداری او را تهدید کردند که در صورت ادامه فعالیتها و ارتباط گیری با زندانیان سیاسی وابسته به سازمان مجاهدین و دیگر زندانیان سیاسی فعال عواقب غیرقابل تصوری را برای وی و خانواده اش رقم خواهند زد.
زندانی سیاسی ئاسو رستمی ضمن مقاومت در برابر خواسته های حقیرانه و غیرقانونی گماشتگان امنیتی با فریاد مرگ بر خامنه ای٫مرگ بر رژیم جنایتکار و عاملان جانی جواب در خور و شکننده ای به آنها داد.
لازم به یادآوری است٫پس از بازداشت و تبعید این زندانی به زندان رجایی شهر که فاقد امکانات اولیه و بهداشتی و درمانی می باشد٫وی حتی از داروهای اصلی و درمانی خود که می بایست در اختیارش قرار گیرد محروم گردید است. 
بنا به همین گزارش ئاسو رستمی ساعتی پس از بازگشت به بند بر اثر فشار وارده خون بالا آورد و بیهوش شد.
وی به بهداری زندان رجایی شهر منتقل شده است. 
جان این زندانی سیاسی اینک پس از خونریزی مکرر در بند زندان رجایی شهر در خطر جدی قرار دارد.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر