۱۳۹۵ دی ۹, پنجشنبه

در حمایت از خواستهای برحق زندانیان سیاسی در اعتصاب

#حقوق بشر #ایران -در حمایت از خواستهای برحق زندانیان سیاسی در اعتصاب




به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام٫زندانی سیاسی و فعال کارگری و کودک بهنام ابراهیم زاده در نامه ای از خواستهای بر حق زندانیان در حال اعتصاب غذا حمایت کرد.وی همچنین در این نامه خواهان باطل شدن احکام سنگین فعالین و رسیدگی فوری به وضعیت آنان شد.

متن نامه :

بیش از دو ماه است که از اعتصاب غذای آرش صادقی، مرتضی مرادپور، علی شریعتیی و سعید شیرزاد گذشت. و این وضعیت موجب نگرانی همه شده است. این جوانان صرفا به جرم ابراز عقایدشان و بیان خواستهای انسانی شان در زندانند و احکام سنگین زندان دارند. آنها به احکام سنگین زندان و زدن انگ امنیتی به مبارزاتشان در اعتراضند. 
من بهنام ابراهیم زاده فعال دفاع از حقوق کارگر، حقوق کودک و حقوق انسانها با احکام امنیتی ای چون اخلال در نظم و امنیت ملی شش سال است در زندانم و علیرغم تمام کردن ٥ سال حکم زندان اولم، دوباره به هفت سال و ده ماه محکوم شده ام، با تمام قدرت از اعتراض بر حق این جوانان دفاع میکنم. من بار دیگر بر پایان دادن به امنیتی کردن مبارزات کارگر، معلمان و فعالین اجتماعی تاکید میکنم. من خواستار لغو تمام احکام صادر شده با احکام امنیتی چون اخلال در نظم و امنیت ملی هستم. من خواستار باطل شدن احکام این جوانان و رسیدگی فوری به وضعیت آنها هستم. من خواستار لغو پرونده تشکیل شده برای خودم و برای همرزمانم اسماعیل عبدی، جعفر عظیم زاده، محمود بهشتی، آتنا دائمی، محمود صالحی، ابراهیم مددی، داود رضوی و همه کارگران و معلمان و مبارزین در عرصه های مختلف اجتماعی هستم. 

بهنام ابراهیم زاده
دیماه ۹۵

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر