۱۳۹۵ دی ۹, پنجشنبه

نامه زرتشت احمدی راغب از زندان اوین

#حقوق بشر #ایران -نامه زرتشت احمدی راغب از زندان اوین 



زرتشت احمدی راغب طی پیامی اعلام نموده است از مورخه 21 آبان ماه که بخاطر نجات جان زندانیان بیانیه دادم و 

از دستگاه حاکم و قوه قضاییه خواستم که به این زندانیان رسیدگی کنند و اگر رسیدگی نشود در برابر زندان اوین به اعتراض خواهم نشست .
صبح روز 23ابان ماه ماموران وزارت اطلاعات همانند مغولان به خانه ام هجوم آوردند و همه جای خانه را زیر و رو کردند و سبب رعب و وحشت خانواده شدند و سپس مرا به دادگستری شهریار منتقل کردند و پس از یک ساعت چرخاندن هیچ بازپرسی حاضر نبود پرونده را تحویل بگیرد سپس مرا به بازداشتگاه غیر قانونیه وزارت اطلاعات انتقال دادند و فردای ان روز مرا به زور به دستانم دستبند زدن و با همان لباس بازداشت غیر قانونی به دادگستری شهریار آوردند جایکه محل زندگی من می باشد و همه مرا می شناسند .
هر چه اعتراض کردم مامورین توجهی نکردند تا اینکه ماموری از وزارت اطلاعات شهریار آمد و به همان پرونده تبلیغ علیه نظام داشتم چند برگه اضافه کرد وسپس به دادستان شهریار برد و از آنجا مرا به شعبه دوم دادگاه انقلاب شهریار فرستادند.
 بازپرس به من دوباره تبلیغ علیه نظام را تفهیم کرد و من با دیدن پرونده گفتم که همان پرونده پارسال من است که شش ماه برایم زندانی بریده بودن و من اعتراض کرده بودم و پرونده برای تجدید نظر فرستاده شد .باز پرس که مشخص بود تحت تاثیر نهادهای اطلاعاتی است مرا به دست ماموران سپرد وبه بازداشتگاه وزرات اطلاعات برگشتم ومرا به سلول انفرادی فرستادند و هر چه اعتراض کردم کسی گوش نکرد و از فردای آنروز دست به اعتصاب غذای خشک زدم .یکماه در بازداشتگاه انفردای بودم که فقط دیوار بود و دیوار پس از آن مرا به قرنطینه اندرزگاه چهار فرستادند که دو شبانه روز با امید علی شناس و کیوان رفیعی بودم پس از ان کیوان به بند هشت وامید به بند هفت فرستاده شدند و مرا نیزبه سالن یک اندرزگاه چهار فرستادند که هم چنان در اعتصاب غذای خشک به سر میبرم .
اما نتیجه مطلب اینجاست چنانکه هر انچه که نوشته ومصاحبه کرده ام تا کنون برای آن آرمانها و خواستها تا پای جان ایستادگی خواهم کرد .هم چنان اعلام میکنم که اگر کوچکترین آسیب جسمی ،جانی ومالی به من و خانواده ام در این راستا برسد دستگاه حاکم وزارت اطلاعات شهریار ،قوه قضائیه ودادستان شهریار ، بازپرس شعبه دوم دادگاه انقلاب مسئول مستقیم است.

با درود به همه مبارزان وفعالان مدنی 

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر