۱۳۹۵ دی ۵, یکشنبه

دلنوشته مادر بهرام و شهرام احمدی زندانیان اعدام شده اهل سنت

#حقوق بشر #ایران -دلنوشته مادر بهرام و شهرام احمدی زندانیان اعدام شده اهل سنت



مادر بهرام و شهرام احمدی ٫خانم قدم خبر فرامرزی در دلنوشته ای یاد فرزندانش را گرامی داشته و درد جانسوز خود را با دیگران در میان می گذارد. 
فرزند کوچکتر وی بهرام احمدی در بیست سالگی در تاریخ ۷ دی ماه و پسر بزرگترش شهرام احمدی در ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۹۵ در یک اعدام جمعی در رجایی شهر همراه با ۲۵ زندانی عقیدتی دیگر اهل سنت اعدام شد.

به نام خالق
 وَ مَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزٰاؤُهُ جَهَنَّمُ خٰالِداً فِيهٰا وَ غَضِبَ اَللّٰهُ عَلَيْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ عَذٰاباً عَظِيماً  ﴿۹۳﴾
پنج سال است که زمستان دیگر سوزی ندارد و جای خودرا به سوختن درفراق بهرام داده است ،داغ عزیزی که ضحاک زمان دردادگاه ناعادلانه زیرزمینی باقاضی فرمایشی و زیرپاگذاشتن همه قوانین حقوق بشری،سیاسی و مدنی درعرض ده دقیقه انسانی بی گناه را محکوم به مرگ نمود وپسری که با خون دل بزرگ کرده بودم را در بیستمین بهار عمرش به چوبه دارآویختند به جرم عقیده اش .
بهرام عزیز؛فدای قدمهای محکم واستوارت درآن دم که حسرت گفتن آخرین خداحافظی را برلبانم خاموش کردی .
جان مادر؛ قربان چشمان به زور بسته شده ات و لبخند زیبای لبانت که حسرت به آغوش کشیدن پیکرمردانه ات را به دستان پینه بسته ام خشکاندی.
  غم ماه ها سلول انفرادی و زندگی درسیاه چاله های رجایی شهر و شکنجه های روحی وجسمی و تقاضاهای مکرر بی جواب برای تشکیل دادگاه علنی ونداشتن حقوق های اولیه یک زندانی حتی حق داشتنن یک وکیل ساده وسال هارنج دوری ات را باپرواز ملکوتی ونجات ازچنگال ظالمان به ظاهر زاهد و رسیدن به درجه شهادت رابااشک شوق چشمان غم زده ام جشن می گیرم وتاج افتخار شهادتت را باغروربرسرمی نهم.
بهرام جان درپنجمین سال فراق سینه سوزت دست ظالم به دل سوخته وداغ دیده ام ترحم نکرد  وبرادر عزیزت شهرام را با وجود اینکه فریاد عدالت خواهی اش را از داخل سیاه چاله های زندان به گوش مجامع حقوق بشری رساند به جوخه اعدام سپرد و گل زیبای باغچه زندگیم را از شاخه چید و با شهادت شهرام عزیز الله عزوجل مدال افتخاردیگری را به  گردنم آویخت؛ ازالله متعال میخواهم شهادتتان راقبول کند و با خون پاکتان درخت توحید را در دل شرک و بت پرستی بارور نماید و سبب هدایت انسان های آزاد اندیش گرداند.

قدمخیر فرامرزی

۵ دی ۱۳۹۵

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر