۱۳۹۵ دی ۶, دوشنبه

هفتمین سالگرد پرواز هفت زن و مرد جوان در شش دی ۸۸

#حقوق بشر #ایران -هفتمین سالگرد پرواز هفت زن و مرد جوان در شش دی ۸۸



از فیس شعله پاکروان 

هفتمین سالگرد پرواز هفت زن و مرد جوان هم رسید . سالها خواهد گذشت و هر قطره از خون پاکباختگان این سرزمین مثل دانه ای سحرآمیز ، زمین را بارور خواهد کرد . آنان بذر آگاهی بودند که در دامن مادرانشان بالیدند . خونشان آگاهی بخش بود و به خفتگان این عصر ، بیداری بخشید . شهین ، شهناز و مادرانی که اسمشان را نمیدانیم این شقایق های خونفشان را زاییدند و در آغوش پر مهر خود بزرگ کردند . رنج فقدانشان را با هر دم و بازدم ، صبورانه تحمل میکنند و شبهای دراز بی خوابی را به جان میخرند . حوری و خواهرانی که داغ برادر بر دل دارند نیز پا به پای مادران ، این راه پر درد را دویده و گریسته اند . 
هلا ای عزیزان ! 
ما نیز همچون شما در داغ لاله هایتان گریسته ایم . بدانید که ایران هرگز یاد فرزندان دلبند و برادران و خواهران شما را فراموش نخواهد کرد . سروهای جوان شما در خیابانهایی به زمین افتادند که پیش از آن شاهد جانفشانی های مبارزین راه آزادی بوده اند . مبارزینی که از مشروطه تا کنون در پی سیراب کردن عطش مردم سرزمین پهناور ایران برای ازادی ،جانفشانی ها کرده اند . خون عزیزان شما در مسیر طولانی حق طلبی مردم به اقیانوس بیکران و عمیق و پر گوهر عدالتخواهی پیوسته است . 
در چنین روزی که یادآور پرواز پرستوهای عاشق آزادی است در کنار شما میایستیم و با افتخار دستهایمان را در هم گره میکنیم تا حصاری بسازیم برای محافظت از گوهر زندگی . با هم سرود زنده باد زندگی سر میدهیم . چرا که قدر تک تک فرزندان این مرز و بوم را میدانیم و مادرانه در عشق کودکان و جوانان این سرزمین غوطه وریم . یاد جانباختگان ششم دیماه هشتاد و هشت برای همیشه گرامی باد .

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر