۱۳۹۵ آذر ۲۵, پنجشنبه

تحصن خانواده مرادپور و فعالین مدنی در مقابل دادگستری تبریز

#حقوق بشر #ایران -تحصن خانواده مرادپور و فعالین مدنی در مقابل دادگستری تبریز


امروز پنجشنبه 25 آذر، تعدادی از فعالین مدنی آذربایجانی، برای همراهی و اعلام حمایت از تحصن خانواده مرتضی مرادپور و با درخواست آزادی وی، در مقابل دادسرا حضور پیدا

کردند. قبل از آغاز تحصن، خانواده مرادپور به همراه حسن دمیرچی به نمایندگی از فعالین مدنی آذربایجان، نزد دادستان رفتند .
 برخی از مامورین لباس شخصی و انتظامی با حضور در میان جمع حاضر، آنان را به خودداری از آغاز تحصن دعوت می کردند.

خانم معصومه امانی مادر مرتضی مرادپور قبل از شروع تحصن در یک فایل تصویری علت تحصن را چنین بیان می کند:


 من معصومه امانی، مادرمرتضی مرادپور هستم.

پنجاه و دو روز است که مرتضی در اعتصاب غذاست و من هر روز به دادگستری رفت و آمد می کنم. مسئولین قضایی تمام این مدت فقط و فقط وقت‌کشی کرده و حرفهای ضد و نقیض

زده اند. یکی می‌گوید تا اعتصابش را نشکند، کاری نمی‌کنیم.دیگری می‌گوید تخلف کرده است و هیچ کاری نمی‌توان برایش انجام داد!
از سال 88 تا کنون من همیشه از اینها دروغ شنیده‌ام!اینها دروغ می‌گویند، به هیچ کدام از سخنانشان عمل نمی‌کنند!دیگر هیچ اعتمادی به آنها ندارم!
پسرم در وضعیت بسیار بغرنجی قرار دارد...وقتی حرف می‌زند و صدایش را از پشت تلفن می‌شنوم؛ صدا با زخمه بر گلو می‌آید!.صدایش به سختی شنیده می‌شود قدرتش تمام شده است

....
از صدایش حس می‌کنم، لحظات آخرش است،هر لحظه ممکن است به کما رود... وضعیت بسیار سختی است...!

ما به ناچار مجبوریم که در روز پنجشنبه 25 آذر مقابل دادگستری تحصن کنیم
در صورت دستگیری، من و فرزندم فردین، اعتصاب غذای خشک خواهیم کرد.

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر