۱۳۹۵ آذر ۱۶, سه‌شنبه

محمدرضا فرزین :محکومیت حکم صادره برای احمد منتظری

 #حقوق بشر #ایران -محمدرضا فرزین :محکومیت حکم صادره برای احمد منتظری 


احمد آقا ،واقعا آقاست.
خداوند رحمت کند بزرگ مرد انقلاب ، حضرت آیت الله منتظری را ، که اگر فقط تقدیم همین فرزندان آزاده ، ( محمد ، احمد ، سعید و....) بود ، بزرگترین خدمت را به جامعه ی بشری و حاکمیت عدالت نموده بود .
احمد آقا چونان پدر ، فردی آزاده و شجاع است و تربیت یافته وجدان پاکی است که شهامت و شجاعت ، میثاق او با خدایش بوده است .
از ابتدای انقلاب به دوتن بیشتر عشق می ورزیدم ، منتظری و طالقانی ، دو آزاده ، دو مدافع حق و حقوق مردم ، در سال های دور بسیار کوشیدم تا در حد توانم ، پیام این بزرگان را پژواک دهم و جالب این که بعدها به جرم انتشار اندیشه های منتظری بزرگ ، محاکمه و راهی زندان شدم ، در طول دوران گذران زندان ، بارها احمد آقا و بانوی مکرمه شان ، به تسلای خانواده ی من آمدند ، بزرگواری های بسیار نمودند ، که این قلم را توان بیان آن نیست .
امروز من محکومیت احمد آقا را توسط حاکمیت زر و زور و تزویر از آن جهت می دانم که اونیز چون پدر و دیگر اعضای خانواده ، در جهت مردم و برای مردم حرکت می کند ، در نوشته ای خطاب به ایشان آورم ، هر چند که عنصر کوچکی از ملت بزرگ ایران هستم ، اما بداند تا توانی در من وجود دارد ، در کنار ایشان و مروج تفکر پدر بزرگوارشان خواهم بود.
خواستم این محاکمه و محکومیت را محکوم کنم ، دیدم شکل محاکمه ، دادگاه محاکمه کننده و حکم ، از ابتدا توسط وجدان بشری محکوم بوده است . 

لذا معتقدم ، چراغی را که ایزد برفروزد        هران کس پف کند ریشش بسوزد .   
 آمین
محمد رضا(حسین)فرزین

در کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام خبرهای ما را دنبال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر